Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ViacomCBS International lansează Balcony Stories, prima serie de materiale tv create exclusiv de public acasă

Balcony Stories
  • Filmele telespectatorilor pot ajunge acum pe TV, în 130 de țări
  • În România, materialele video vor pot fi urmărite pe Paramount Channel și Comedy Central

ViacomCBS International Studios, rețeaua a cărei portofoliu cuprinde Paramount Channel, Comedy Central și Nickelodeon, lansează din 22 aprilie inițiativa globală Balcony Stories. Este prima serie de video-uri scurte create exclusiv de telespectatori, care evidențiază modurile creative și pozitive prin care oamenii își petrec timpul în casă pe durata pandemiei.

Campania, creată în parteneriat cu compania Fremantle, redefinește rolul membrilor publicului, care devin naratorii și protagoniștii propriilor show-uri de acasă.

Balcony Stories

Chiar dacă ușile caselor noastre sunt închise, oamenii își împărtășesc în continuare clipele speciale cu ceilalți, iar acele momente pot face parte din seria Balcony Stories.

Difuzate în România pe Paramount Channel și Comedy Central, timp de 3 luni începând din aprilie, video-urile oferă o nouă perspectivă asupra modului în care ne petrecem timpul în izolare. Românii care doresc să împărtășească cu restul lumii activitățile de care se bucură acasă, trebuie să încarce un filmuleț scurt pe site-ul balconystories.tv.

Cele mai creative filmulețe vor putea fi urmărite și peste hotare, cu voice over și subtitrare la dialoguri. Conținutul video va fi disponibil în 27 de limbi și va fi difuzat în 130 de țări și de către 100 de televiziuni. O selecție a celor mai bune video-uri din fiecare săptămână va fi, de asemenea, difuzată în fiecare weekend.

Video-urile pot ilustra noua rutină zilnică, situațiile amuzante care rezultă din această situație, relațiile dintre noi sau artistul din fiecare. Toate acestea devin mărturii ale modului în care oamenii din întreaga lume, din Japonia și până în Olanda, trăiesc acest moment unic în istorie.

„La ViacomCBS, întotdeauna ne-am propus să ajungem la publicul nostru peste tot și în orice moment. Acum că trăim în această situație fără precedent, mai mult ca niciodată, trebuie să rămânem conectați și aproape de publicul nostru, ajutându-i să-și mențină optimismul. Așa s-a născut inițativa Balcony Stories. În aceste luni, imaginația, simțul umorului și artiștii din noi toți au început să iasă la iveală. Împărtășirea poveștilor distractive și emoționale pe care le trăim cu toții ne dă speranța că suntem toți împreună, și reflectă empatia, creativitatea și vibrațiile pozitive din întreaga lume. Prin intermediul Balcony Stories, vrem să sărbătorim această atitudine pozitivă”, a declarat Raffaele Annecchino, Președinte ViacomCBS Networks EMEAA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.