Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Veniturile Duraziv au crescut cu 48% in prima jumatate a anului 2011

Cel mai mare avans a fost înregistrat de vânzările de adezivi, care au fost cu 56% mai mari comparativ cu perioada similară a anului precedent.

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv anunţă o majorare a afacerilor cu 48% faţă de prima jumătate a anului precedent, pe fondul unei reacţii pozitive din partea pieţei faţă de produsele nou lansate de companie. Lărgirea portofoliului companiei cu produse noi, precum vopseaua fără miros, lunile de iarnă mai călduroase şi creşterea ponderii renovărilor în totalul lucrărilor de construcţii au susţinut această evoluţie.

Duraziv a raportat pentru prima jumătate a acestui an vânzări totale mai mari cu 10 milioane de lei, comparativ cu perioada similară a anului precedent. Astfel veniturile totale ale companiei la şase luni au fost de 32,7 milioane lei, respectiv 7,8 milioane euro, cu 48% mai mari decât cele înregistrate după primele şase luni ale anului 2010, perioadă în care compania raporta încasări de 22 milioane de lei, echivalentul a 5,4 milioane euro.

„Cea mai spectaculoasă evoluţie a fost înregistrată de divizia de adezivi, unde vânzările au crescut cu 56%. Acesta este un segment pe care am venit cu o strategie îndrăzneaţă, opusă trendului din piaţă. Am ales să inovăm şi să propunem pieţei produse cu proprietăţi îmbunătăţite, adaptate nevoilor din şantiere”, declară Daniel Guzu, manager şi proprietar al companiei Duraziv. „ Duraziv este singurul producător de adezivi care a creat constant produse noi. După ce anul trecut am lansat Kauciucul, un liant care îmbunătăţeşte calităţile adezivilor, anul acesta am venit cu vopseaua fără miros, ambele bine primite de piaţă”, adaugă Daniel Guzu.

Compania a pus un accent deosebit pe cercetare din momentul în care a demarat producţia de adezivi, la sfârşitul anului 2008. În acest sens, apelând la head hunting a selectat o echipă de cercetare cu experienţă în domeniu, condusă de George Bocai, cel care a făcut parte din echipa Henkel şi care a creat adezivi Ceresit. „Pe piaţa adezivilor în această perioadă au existat două tipuri de abordări. O strategie nesănătoasă, atât pentru producători cât şi pentru piaţă, a constat în intrarea într-un război al preţurilor. Noi am ales să nu facem acest lucru, şi să ne concentrăm pe calitatea produselor, oferită consumatorilor la un preţ corect ”, declară Daniel Guzu.

Numai de la începutul acestui an compania a lansat şapte noi produse în piaţă. „Ne dorim ca anual să putem aloca aproximativ 3% din cifra de afaceri cercetării şi creării de produse noi”, explică Daniel Guzu.

Divizia de profile metalice a înregistrat după primul semestru al anului 2011 o creştere a vânzărilor de 33%. De asemenea, spre deosebire de anul trecut, în 2011 compania a comercializat şi vopsea, produs care a ajuns în acest moment să deţină o pondere de 7,5% din cifra de afaceri a companiei.

Duraziv a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent. Compania a fost înfiinţată în anul 2004, fiind iniţial axată doar pe producţia şi comercializarea de profile metalice. La sfârşitul anului 2008 a fost instalată prima linie de producţie de mortare uscate, ca urmare a unei investiţii de 7 milioane de euro. În prezent, investiţia în această linie depăşeşte 8,5 milioane de euro. În 2010 a demarat producţia şi la cea de-a treia divizie a companiei, cea de vopsele lavabile şi tencuieli decorative pentru care a fost investit până în prezent un milion de euro.

Bucuresti, 06.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.