Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

VEKA și Oxygen dau viață personajului german care se pricepe la ferestre, în serialul Die A-Klasse-Show, cu Hermann VEKA

Hermann VEKA

Împreună cu agenția OXYGEN, VEKA lansează cea mai nouă campanie de comunicare în social media, serialul Die A-Klasse-Show, găzduit de Hermann VEKA.

Odată cu introducerea personajului Hermann, germanul plin de umor si curios să afle totul despre sistemele de clasa A, VEKA învită fanii să descopere cele mai importante lucruri în alegerea ferestrelor pentru următorii 50 de ani.

Hermann VEKA

Campania dezvăluie 12 video-uri educative și distractive – filmate în toată țara, care prezintă secretele ferestrelor realizate din sisteme de clasa A într-o manieră inedită, cu ajutorul personajului carismatic Hermann VEKA. În campanie s-au alăturat influencerii Diana Mihăilă, Radu Dumitru și Vali Petcu.

La final, Hermann a răspuns celor mai interesante întrebări primite pe pagina de Facebook VEKA într-un video dedicat.

Campania poate fi vizionată pe canalul de Youtube al VEKA România:

“Die A-Klasse-Show aduce un conținut educational despre profilele VEKA într-un fel memorabil și distractiv. A fost un proiect amplu și mă bucur să fi avut alături o echipă talentată care s-a ridicat la standardele de clasa A”, declară Alex Oancea, Marketing Manager VEKA România.

„Ideea de a introduce un personaj care să povestească despre profilele VEKA într-o manieră prietenoasă a venit foarte natural.Era esențial să discutăm despre avantajele pe care clienții le pot avea atunci când fac alegerea corectă și optează pentru profilele clasa A de la VEKA folosind un limbaj cât mai apropiat de consumator. Apoi, am avut inspirația să găsim și un Hermann autentic, căruia să îi placă specialiștii care nu fac compromisuri și care să vorbească în numele brandului cu lejeritate și umor fin. Ca și până acum, ne-am bucurat de deschiderea VEKA la acest gen de idei de conținut, bine primite în social media”, spune Irina Manole, Senior Account Manager Oxygen.

Seria Die A-Klasse-Show este semnată de Oxygen și se desfășoară în digital, pe pagina de Facebook VEKA România, pe canalul de Youtube al brandului, dar și pe www.fereastraVeka.ro, acolo unde Hermann are propriul blog dedicat conținutului despre ferestre.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.