Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Varianta finala a site-ului www.steril.ro este publica (prin Webvertise Webdesign)

Compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise Web design prezinta astazi un nou site despre sterilizare echipamente medicale, consumabile medicale si instrumente chirurgicale: www.steril.ro.

Care este istoricul companiei care detine site-ul? Steril Romania a fost infiintata in Bucuresti in anul 1999, fiind asociata si administrata ca filiala a Sterile Hellas S.A. (companie greceasca fondata in 1986). De atunci firma s-a dezvoltat in mod continuu prin furnizarea pe piata romaneasca a domeniului medical a unor produse de calitate recunoscuta si a unor servicii excelente.

Care este publicul tinta al site-ului? Site-ul se adreseaza in primul rand spitalelor interesate de tehnica obisnuita, dar pot exista si clinici specializate, cabinete medicale individuale sau medici de familie.

Ce produse se pot gasi pe site? Pe site produsele sunt din cele mai diverse. Ele includ: Echipamente sterile uf pentru sala de operatie si materiale pentru sterilizare, Produse pentru urologie, uro-ginecologie, ginecologie si chirurgie, Instrumente chirurgicale, Produse de control al sterilizarii, Sisteme de protectie a sterilizarii, sisteme de impachetare, Fire de sutura (cu/fara ac), Mobilier medical, Carucioare, paturi de examinare electrice si paturi pentru uz special, Branule si manusi chirurgicale

Iulian DRAGOMIR activeaza ca si director vanzari pentru Webvertise Webdesign. Pentru Iulian DRAGOMIR, site-ul este un succes. "Suntem incantati de rezultatul final al eforturilor Webvertise Web design: www.steril.ro. Clientul a fost si el multumit si produsul final e o realizare pentru amandoua partile" a mai afirmat Iulian DRAGOMIR.

In ceea ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare: textele de pe site, alaturi de imagini, au fost optimizate pentru motoarele de cautare, iar fiecare pagina are un link construit optim. Link-ul fiecarei pagini contine elemente din titlul paginii, astfel ca are un avantaj pentru un motor de cautare, care va aprecia acest element. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, si un titlu unic pentru fiecare pagina in parte.

Bucuresti, 07.05.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.