Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vara aceasta TU REGIZEZI SHOW-ul PEPSI si

câştigi 2008 EURO!

TU REGIZEZI SHOW-ul, alături de Pepsi în cea mai importantă vară a fotbalului european. Bea Pepsi în perioda 16 Mai -13 Iulie 2008 şi poţi câştiga 2008 EURO sau milioane de alte premii pentru că, în Lumea Pepsi Fotbal TU eşti antrenorul, TU faci schema de joc, TU creezi jocul, TU îţi alegi premiul!
“Pepsi crede cu tărie în strategia de a oferi consumatorilor şansa de a se implica şi de a contribui la dezvoltarea campaniilor de comunicare. Dacă anul acesta consumatorii au regizat spotul de fotbal „Open Source” şi s-au „jucat” cu super-fotbaliştii Pepsi, am decis să continuăm exact în aceeaşi direcţie şi în ceea ce priveşte campania promoţională.” declară Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo International.

Între 16 Mai – 13 Iulie sub toate capacele de Pepsi te aşteptă milioane de premii în cadrul campaniei  “TU REGIZEZI SHOW-UL”, prin care Pepsi celebrează fotbalul într-un an extrem de important atât pentru echipa naţională cât şi pentru suporterii ei.

Mecanismul promoţiei este foarte simplu: sub capac consumatorul găseşte ori un premiu, ori un cod alfanumeric de 10 caractere pe care îl trimite prin sms la numărul 1882 sau îl înscrie pe site-ul www.pepsi.ro. Codul intră în tragerea la sorţi pentru marele premiu zilnic în valoare de 2008 EURO. Premiile instant pe care consumatorul le poate revendica din magazinele participante, care poartă semnul de centru de premiere Pepsi sunt: 1 milion de  suporturi de pahar Pepsi, 500.000 de sticle Pepsi de 0.5L, 25.000 de mingi de fotbal şi 5000 de fotolii gonflabile Pepsi, perfecte pentru a urmări marele meci.
 
Premiul cel mare de 2008 EURO va fi acordat zilnic prin tragere la sorţi. Promoţia are la bază o strategie integrată care care include toate mediile (TV, radio, print, PR, internet şi POSM-uri). Valoarea totală a premiilor în această campanie este de 327.360 euro.

Cel mai recent spot al platformei Pepsi Fotbal este intitulat ‘Open Source’, şi este „scris şi regizat” de către consumatorii din întreaga lume. Spotul portretizează embleme ale fotbalului mondial – David Beckham, Frank Lampard, Lionel Messi, Ronaldinho, Thierry Henry, alături de care apar şi trei jucători ai echipei naţionale de fotbal a României, Adrian Mutu, Ciprian Marica şi Bogdan Lobonţ – într-una dintre cele mai inedite producţii apărute vreodată pe micile ecrane.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.