Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vara aceasta, Coca-Cola a impartit logo-ul cu consumatorii sai

Maria, Andrei sau Ioana, bikeri, hipsteri sau clubberi – indiferent de nume sau pasiuni, vara aceasta, tinerii s-au bucurat împreună de o Coca-Cola personalizată, grație campaniei ”Împarte o Coca-Cola”. De la Costinești la Timișoara, din Moldova până în Ardeal, sute de mii de români au fost încântați să caute și să-și descopere în magazine numele pe sticlele de Coca-Cola.

Pentru primă dată în istoria brandului, Coca-Cola le-a oferit logo-ul consumatorilor săi, îndemnându-i să îi surprindă pe cei dragi cu o sticlă personalizată cu numele lor, în campania în care cele mai populare 150 de nume româneşti au înlocuit emblematicul logo al brandului.

De-a lungul verii, Coca-Cola a însoțit momentele în care zâmbete sincere au fost imortalizate în fotografiile de vacanță, care au cucerit apoi rețelele sociale. În offline și în online, tinerii au împărțit o Coca-Cola. Numai pe Facebook, ei au trimis prietenilor peste 480.000 de doze virtuale, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro. Coca-Cola a inspirat consumatorii să dăruiască o nouă bucurie celor dragi: 8500 de oameni au avut surpriza de a-și vedea numele proiectate pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor din centrul Bucureştiului.

Pentru că întreaga campanie din această vară a fost dedicată consumatorilor, Coca-Cola l-a sărbătorit pe unul dintre cei mai activi fani ai brandului printr-o petrecere surpriză dată în cinstea sa. Astfel, Mihaela Pădure, o tânără de 23 de ani, a avut parte o serie de experiențe inedite: primul zbor din viața sa – o călătorie cu elicopterul deasupra capitalei, pentru a-și vedea numele dezvăluit pe emblematica sticlă de Coca-Cola din Piața Romană, şi o petrecere surpriză alături de prieteni şi colegi, care a inclus şi un concert live Viţa de Vie, formaţia sa preferată.

Campania i-a ajutat pe consumatori să se apropie și de idolii lor: peste 1300 de tineri au cântat cu Adi Despot, într-un duet virtual online, prin intermediul unui banner interactiv, pentru ca apoi să-și audă vocea live pe scena BESTFEST, în timpul concertului Vița de Vie.

Pentru a nu pierde nici o amintire din această vară specială, tot conţinutul generat de Campania “Împarte o Coca-Cola” a fost adunat pe site-ul campaniei www.shareacocacola.ro şi afişat pe canalele de social media ale Coca-Cola. “Împarte o Coca-Cola” a beneficiat de spoturi TV, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afişaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa.

”Campania Împarte o Coca-Cola a fost un nou prilej pentru consumatori de le aduce o bucurie celor dragi lor, fie că aceștia sunt aproape sau la mii de kilometri distanță. Am abordat un mix de activări în mediul online și în cel offline, pentru ca fanii brandului să trăiască și să ofere clipe unice în această vară”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Marketing Activation Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Bucuresti, 12.09.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.