Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vânzările produselor de curățenie din portofoliul Farmec se dublează înaintea Sărbătorilor de Paște față de restul anului

produse nufar Farmec

În 2020, vânzările produselor de curățenie din gama Nufăr au înregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paște și Crăciun o dublare a vânzărilor față de restul anului. Cele mai căutate produse de curățenie de către consumatorii români aflate în portofoliul companiei sunt Nufăr Detartrant Clasic (lider de piață), Nufăr Scos Pete, Nufăr Baie, Nufăr Verde Geamuri, iar din gama Triumf cele mai vândute produse sunt Triumf Degresant Forte și Triumf Cuptoare.

produse nufar Farmec

„Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creșterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinței, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafețe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menținut. Și în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară și în toamnă, începând cu lunile octombrie și noiembrie. Ne așteptăm ca această tendință ascendentă să continue și anul acesta, în condițiile în care oamenii sunt mai preocupați de igiena locuinței”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case – care cuprinde dezinfectanți de suprafețe, dar și gama de produse care respectă mediul, Nufăr Verde – a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent. Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii, care sunt utilizate mai des la curățarea și igienizarea suprafețelor din cauza pandemiei.

Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform firmei de cercetare de piață Nielsen, în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.

Farmec continuă să inoveze și să lanseze în permanență noi produse pentru a răspunde nevoilor din ce în ce mai complexe ale consumatorilor români. În 2020, compania și-a îmbogățit gama de produse de curățenie cu dezinfectanți de suprafețe de tip biocid, iar anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă, care ușurează foarte mult munca de curățare a locuinței.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.