Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vânzările Mazda în România au crescut cu 17% în primele nouă luni

CX-5 Action

· Mazda3 a fost cel mai vândut model în luna septembrie și a înregistrat un avans de 127% faţă de perioada similară din 2016
· În luna septembrie vânzările au crescut cu 40 de procente comparativ cu aceeaşi lună din 2016

Vânzările totale Mazda din primele nouă luni ale acestui an se află pe un trend ascendent, cu un total de 1.434 de unităţi comercializate, ceea ce reprezintă o creştere cu 17% comparativ cu perioada ianuarie – septembrie 2016, când s-au înregistrat 1.221 de autovehicule vândute.

Cel mai comercializat model în perioada menţionată a fost Mazda3, cu 529 de unităţi vândute, progres de 44% faţă de 2016, iar modelele SUV ale mărcii, CX-3 şi CX-5 au obţinut, de asemenea, creşteri importante, cu 16%, respectiv 4%.

CX-5 Action

Legendara Mazda MX-5, singura mașină din istorie care a câștigat ambele premii Mașina Anului în Lume și Mașina cu cel mai bun Design din Lume în 2016, dar şi titlul de cel mai bine vândut roadster din lume, îşi păstrează rangul şi pe piaţa din România, având o creştere a vânzărilor de 75% în perioada ianuarie-septembrie 2017, faţă de perioada similară a anului trecut.

Şi luna septembrie a adus pentru Mazda vânzări semnificative în România. Astfel, modelele mărcii comercializate pe piaţa locală – Mazda2, Mazda3, Mazda6, CX-3, CX-5 şi MX-5 – au înregistrat un total de 231 de unităţi vândute, cu 40% mai mult comparativ cu aceeaşi lună din 2016, când s-au înregistrat 165 de autovehicule vândute.

Mazda3 își păstrează poziția de lider și în această lună, cu un total de 84 de unităţi comercializate, un plus de 127% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Al doilea cel mai vândul model al producătorului japonez în România, în septembrie, este SUV-ul compact CX-5, cu o creştere de 55% (59 de vehicule comercializate).

Toate modelele mărcii dispun de un pachet complet de beneficii: finanţare avantajoasă de la 1,99% dobândă prin UniCredit Leasing, garanţie 5 ani în limita a 150.000 de km și preţuri speciale.

Cu un design complet nou la interior și la exterior, cea mai nouă generație Mazda CX-5, lansată pe piaţa europeană în cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibilă şi în România, la toți dealerii autorizaţi Mazda. SUV-ul a primit cinci stele, cotația maximă, la testele de siguranță desfășurate în cadrul celei mai recente sesiuni EuroNCAP, organizaţia independentă care evaluează siguranţa maşinilor noi în Europa.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.