Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vânzările Mazda au crescut cu 58% în primul semestru în România

· Cel mai bine vândut model se menține SUV-ul subcompact CX-3
· Vânzările din Europa au crescut cu 25% în trimestrul 2 din 2016

În primul semestru, Mazda a înregistrat o creștere cu 58% a vânzărilor, comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un total de 720 de unități comercializate. Luna iunie a contabilizat 167 de autoturisme, cu 69% mai mult decât în luna similară de anul trecut. Totodată, producătorul a vândut 60.571 de mașini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cota de piață a ajuns la 1,4% în Europa, în timp ce în România Mazda deține 2,5% din piața de autoturisme de import după primele 6 luni.

Mazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unități cumpărate, acesta menținându-și poziția din primele 3 luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piața din România în primele șase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unități comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unități vândute, în creștere cu 33% față de anul trecut. Și în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modele care au susținut vânzările, adjudecându-și 46% din volumul total comercializat.

Mazda6 a înregistrat cea mai mare creștere dintre toate modelele, astfel că în perioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unități, reprezentând cu 44% mai mult decât în semestrul 1 din 2015.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.