free download 78 travel guides written by experts

Vanzari de 1,7 mil euro in 2010 pentru Cocor Media Channel, cu 30% mai mari fata de 2009

COCOR Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa, a generat in 2010 vanzari de 1,7 mil euro in urma vanzarii de spatiu publicitar outdoor. Rezultatele inregistrate depasesc nivelul anului 2009 cu 30%.

COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter. In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei, fatada media a magazinului COCOR a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, in crestere cu 4% fata de 2009. In ianuarie 2011 s-a inregistrat un trafic de 2.63 milioane masini, in crestere cu 8% fata de luna ianuarie 2010.

“Cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criza oferind si pachete cu frecventa redusa, iar brand-urile au tinut cont de faptul ca suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al mediafatadei” a declarat dl Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.

Pe langa datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic. In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre 2 – 7 ori/ saptamana, impactul fiind datorat in principal suprafetei mari si a tipului de suport inovativ. Pe langa spoturile clasice difuzate si contentul necomercial, mediafatada ofera si transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.

Bucuresti, 22.02.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *