Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Vanzarea de spatiu publicitar in revista 4Cars preluata

de UpGrade Media

UpGrade Media mizeaza pe nisa ca fiind sursa stabilitatii iar 4Cars pune la dispozitia anuntatorilor un public bine definit. Acestea sunt premisele unei colaborari de durata intre Novus Media, editorul revistei 4 Cars si agentia de vanzari specializata in vanzarea de publicitate in publicatiile de nisa.

4cars este liderul pietei de publicatii auto gratuite, dovedindu-si profesionalismul in cei 3 ani de existenta atat fata de cititori cat si de colaboratori. Misiunea 4Cars inca de la inceput a fost de a oferi soferului bucurestean o informatie utila, reala, practica in realitatea cotidiana a unei capitale aglomerate. Masinile de lux sunt extraordinare si visul multora dintre noi. Pana atunci insa ne lovim de probleme mult mai pamantene, cum ar fi gasirea unei spalatorii sau a unui service bun, sfaturi despre echiparea masinii pentru sezon si alte informatii utile, de actualitate. Ne-am pastrat obiectivitatea atunci cand am prezentat cititorilor nostri masinile pe care le-am testat si ne-am straduit sa punem cat mai multe instrumente la dispozitia dealerilor si importatorilor pentru a transmite o informatie corecta in piata.

Constanta editoriala, respectul pentru parteneri si cititori au adus catre 4Cars rezultate bine meritate: o crestere cu 38 %  a cifrei de afaceri in primele 5 luni ale acestui an fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa ce la finele anului 2007 s-a inregistrat  o crestere cu 46% a rezultatelor fata nivelul anului 2006. Astfel, in contextul dezvoltarii business-ului, externalizarea serviciului de vanzare a spatiului publicitar in revista 4Cars a fost o decizie fireasca.

“Activitatea regiilor de vanzari a luat amploare in ultimii 2 ani iar preluarea vanzarilor de publicitate in publicatia 4cars de catre una dintre acestea era inevitabila. In conditiile in care presa este intr-o continua dezvoltare iar numarul mediilor creste de la an la an clientului ii este mult mai facil sa-si consume bugetul printr-o regie de vanzari care poate avea in portofoliu cel putin 5 branduri. Tocmai de aceea, am decis ca 2008 sa fie anul in care sa externalizam vanzarea de spatiu publicitar in revista 4Cars catre Upgrade Media. Faptul ca Upgrade Media se concentreaza catre medii de nisa nu poate sa aduca decat un plus de incredere in colaborarea pe care am inceput-o”, declara Aurelian Tudorache, Director General.

Radu Toderas, General Manager la UpGrade Media are previziuni optimiste in privinta colaborarii si estimeaza o crestere de cel putin 40% al veniturilor din vanzari de publicitate ale 4Cars pentru primul an de contract. „Tinand cont ca presa incepe sa se retraga spre online ne-am orientat catre produsele de nisa fiind cele mai stabile in momentul actual pe piata” afirma acesta.
Targetul revistei este unul foarte bine definit: majoritatea barbati, bucuresteni, castiguri medii dar foarte interesati de intretinerea masinii si de ceea ce ii poate influenta ca soferi. Cel mai important, cititorul 4Cars este un cititor fidel si cauta revista in locatia unde s-a obisnuit sa o gaseasca la fiecare doua saptamani.

4cars – Bucurestiul in  servicii auto, ghidul gratuit al serviciilor din Bucuresti a fost lansat in 4 august 2005. Revista apare joi, de doua ori pe luna, si  se distribuie exclusiv in Capitala, in retelele benzinariilor Mol si Lukoil, in peste 100 de locatii cu specific auto si in cca 150 de locatii HoReCa (prin retelele Spin Media si Infostand). Revista, tiparita in format A5, are in acest moment 32 de pagini, un tiraj auditat de BRAT de 20.000 de exemplare si beneficiaza de studiul SNA.

Bucuresti, 03.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *