Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vanatoarea de premii echilibrate a inceput

ZIZIN, Lowe și BPN Dau cu pace și în sezonul rece

Cea mai nouă campanie semnată ZIZIN, Lowe și BPN anunță deschiderea oficială a vânătorii de premii menite să aducă echilibrul în familie. Continuând comunicarea de anul trecut, brandul ZIZIN susține încă o dată pacea în cuplu și ne îndeamnă să nu cădem pradă micilor conflicte, nici măcar de Sărbători.

„Strategia pentru valul de comunicare din acest sezon, urmează direcția începută încă de anul trecut. Experiența ne arată că viața în cuplu este o sursă infinită de situații, pe cât de clasice, pe atât de reale, care pot degenera, fără prea mult efort, în conflicte. Acest insight, identificat cu succes de echipa Lowe, este cel care dă un umor aparte campaniei ZIZIN din această iarnă.”, declară Laura Lazăr, CEO, Apemin ZIZIN.

Ideea care stă la baza noii campanii ZIZIN ce se desfășoară în perioada 16 noiembrie 2015 – 10 ianuarie 2016 urmează rețeta de succes deja consacrată: protagoniștii spotului TV, bărbatul-antilopă și femeia-leoaică, se confruntă cu o situație pe cât de ,,primejdioasă, pe atât de clasică: posibila vizită a soacrei, urmată de o întrebare–capcană adresată bărbatului. Din fericire, sub privirea aceluiași explorator al vieții urbane, ZIZIN reușește încă o dată să păstreze echilibrul și să salveze cu umor întreaga situație.

“Sărbătorile sunt acel moment din an pe care îl așteptăm cu toții. Vin cadouri, zile libere, vacanțe și… tot felul de discuții despre unde mergem, de ce nu încap 20 de geamantane într-un portbagaj de mașină făcută pentru oameni normali și inevitabilul “Nu ne putem bucura și noi măcar de vacanța asta?”. Așa că e exact momentul oportun să .”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.

Cei care cumpără apă minerală plată ZIZIN și trimit numărul bonului fiscal prin SMS, la 1779, sau online, pe www.dacupace.ro, platforma dezvoltată împreună cu Magnetic Studios, vor avea șansa de a câștiga multe cadouri echilibrate: premii zilnice (seturi de căni de colecție) și săptămânale (rucsacuri de ski pentru EL, dar și pentru EA), sau o vacanță în doi la ski, în Alpi, una care împacă relaxarea cu sporturile de iarnă.

Campania este promovată prin intermediul unui spot TV, radio, online, dar și la punctul de vânzare.

Echipa ZIZIN este formată din: Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Laurențiu Lazăr (President of the Board), Erhard Lorenz (Marketing Manager), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Echipa Lowe este formată din: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Victor Oprișan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Andra Panaitescu (Account Manager) și Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).

Strategia de media este semnată de echipa BPN, formată din Bogdan Mincu (Media Integrator Manager) si Diana Oancea (Digital Media Manager).

Echipa Magnetic Studios este formată din Laurențiu Neagu (Project Manager), Andreea Clincea (Designer), Vlad Pana (Team leader) și Vlad Sava (Front End Developer).

Bucuresti, 24.11.2015

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.