Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Vacantele romanilor au fost influentate de criza

Anul acesta, cheltuielile de vacanţă a peste jumătate dintre români au fost afectate de criza financiară, conform sondajului online efectuat de TravelBiz la jumătatea lunii august 2009.
 
55,7% dintre respondenţi au declarat că anul acesta, datorită crizei au fost nevoiţi fie să renunţe la concediu (12,3%), fie să îl amâne pentru iarnă (4,4%) sau în cel mai fericit caz să aleagă o destinaţie mai ieftină (39%).

Doar 15% dintre români au declarat că nu au simţit până acum criza financiară, în timp ce 47% dintre respondenţi au declarat că până în acest moment au reuşit să nu îşi restrângă cheltuielile, însă în perioada următoare sunt convinşi că vor fi nevoiţi să renunţe la anumite lucruri pentru a reduce cheltuielile.

53% dintre respondenţi au declarat că, de obicei, pentru a-şi organiza concediului apelează la o agenţie de turism, iar 75,76% dintre aceştia achiziţionează pachetul de servicii integral.

„Indiferent de perioada pe care o traversăm, de crizele economice mondiale sau alte evenimente, unele lucruri nu se vor schimba niciodată – perioada de relaxare de care avem nevoie după un an de muncă sau timpul petrecut cu familia în vacanţă. Văzută de mulţi, poate, ca o cheltuială opţională, vacanţa este momentul din an cel mai aşteptat de majoritatea oamenilor. Şi rolul agenţiilor de turism aşa cum este TravelBiz este să ofere servicii personalizate pentru toate bugetele, pentru ca fiecare să îşi poată permite să meargă în concediu cel puţin o dată pe an.” a declarat Simona Veţeleanu, director general TravelBiz.

„Ne bucurăm că în astfel de momente de criză oamenii se întorc cu încredere spre agenţiile de turism pentru a alege cea mai bună variantă pentru ei. Asta facem din 2000- căutăm cele mai bune soluţii pentru clienţii noştri şi încercăm mereu să venim cu idei noi.” a continuat Simona Veţeleanu.

„Am realizat acest sondaj pentru că dorim să fim cât mai aproape de clienţi, să le înţelegem cât mai bine nevoile şi să venim cu oferte adaptate nevoilor lor în continuă schimbare. Pentru mai mult de jumătate dintre respondenţi (57%) relaţia cu agenţul de turism şi serviciile de calitate sunt cele mai importante criterii în momentul selecţiei agenţiei de la care va achiziţiona pachetul de servicii pentru vacanţă. Şi acestea sunt atuurile noaste ca agenţie, atributele pe care punem accent în relaţia cu clienţii.

În plus, lansarea site-ului www.flybiz.ro face parte din strategia noastră de a fi cât mai aproape de clienţi – doar la un click distanţă se află cele mai ieftine bilete de avion, cele mai atractive oferte în locaţii exotice, toate păstrând standardele de calitate cu care deja i-am obişnuit pe toţi cei care apelează la serviciile noastre.” a încheiat Simona Veţeleanu.

Bucuresti, 27.08.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.