Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Uzina BMW Group din München se pregăteşte pentru viitorul electric

BMW Concept i4

Pregătirea pentru noul BMW i4 necesită întreruperea producţiei în perioada 24 iulie-4 septembrie.

Bucureşti/München. În pregătire pentru modelul electric BMW i4, uzina BMW Group din München va opri producţia de automobile timp de şase săptămâni pe parcursul acestei veri. Nicio maşină nu va fi produsă între finalul ultimului schimb din 23 iulie şi începutul primului schimb din 7 septembrie. Uzina din München va profita de această pauză în producţie pentru a implementa numeroase măsuri structurale şi de remodelare înainte ca BMW i4 să intre în producţie anul viitor.

“Pregătim uzina noastră din München pentru viitor. Odată remodelarea încheiată, vom putea produce automobile cu trenuri de rulare diesel, pe benzină şi hibrid, precum şi modelul electric BMW i4 – toate pe aceeaşi linie. Acest lucru ne va permite să reacţionăm flexibil la cererea clienţilor”, a declarat directorul uzinei, Robert Engelhorn.

Integrarea BMW i4 în sistemul de producţie existent va fi o provocare majoră pentru uzina din München. Datorită bateriei de înaltă tensiune, conceptul de caroserie al BMW i4 este diferit de cel al modelelor produse anterior la uzină. Cu toate acestea, circa 90% din sistemul de producţie existent utilizat în atelierul de caroserii poate fi integrat şi folosit pentru producţia viitoare a BMW i4. Doar 10%, anume echipamentul folosit la producţia părţii spate, nu poate fi integrat din cauza bateriei de înaltă tensiune şi necesită instalarea unor noi sisteme.

BMW Concept i4

Bateria de înaltă tensiune este montată de jos la BMW i4. O asamblare nouă şi separată a bateriei va fi configurată pentru aceasta în cadrul asamblării automobilului. “Limitaţi la un spaţiu fix, orice măsuri de remodelare şi instalare la uzina din München sunt foarte dificile. Sistemele vechi trebuie îndepărtate, iar cele noi să fie instalate şi puse în funcţiune, în spaţii foarte strâmte, totul în doar şase săptămâni. Acest lucru presupune o planificare meticuloasă şi multă creativitate”, a subliniat Engelhorn.

Robert Engelhorn, Head of BMW Group Plant Munich
Robert Engelhorn, Head of BMW Group Plant Munich

Pe lângă instalarea noilor sisteme, echipamentul de producţie existent trebuie transformat şi pentru ca BMW Seria 3 Sedan şi BMW Seria 3 Touring, ambele disponibile cu motoare termice sau tren de rulare hibrid, noul BMW M3 şi modelul full electric BMW i4 să poată fi produse toate pe aceeaşi linie.

Această întrerupere a producţiei a fost planificată şi pregătită încă de la începutul lui 2019. Se foloseşte şi realitate virtuală (VR) în partea de transmisie şi la asamblarea finală pentru optimizarea proceselor viitoare. Proiectul-pilot VR oferă o previzualizare a structurilor şi proceselor planificate, sporeşte acurateţea planificării în faza iniţială a proiectului şi reduce timpul de planificare.

Angajaţii se pot bucura de noul lor loc de muncă într-un spaţiu de instruire VR. Ochelarii VR le oferă o imagine a noului lor mediu de lucru şi a proceselor de muncă planificate. În consecinţă, angajaţii vin deseori cu idei pentru îmbunătăţiri care permit optimizarea noilor operaţiuni în avans şi adaptarea lor pentru lansare.

Din 28 august, sistemele vor fi reaprovizionate astfel încât producţia să poată fi reluată după pauză, cu primul schimb din 7 septembrie şi astfell automobilele să iasă din nou de pe liniile de producţie ale uzinei principale din München.

BMW Group plant Munich

Anumite zone ale uzinei din München, precum producţia de motoare, vor continua să funcţioneze la capacitate maximă pentru a asigura aprovizionarea pentru reţeaua globală de producţie.

Reţeaua de producţie BMW Group

Cererea ridicată din partea clienţilor şi noile modele au dus la o utilizare ridicată a capacităţii pentru reţeaua de producţie a BMW Group în 2019. Cu 2.564.025 de automobile produse pentru mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce, volumele de producţie au atins un nou maxim istoric. Aceste date au inclus 2.205.841 BMW, 325.729 MINI şi 5.455 Rolls-Royce. Uzinele germane ale companiei au produs aproape un milion de automobile.

Flexibilă şi foarte eficientă, reţeaua de producţie a BMW Group poate reacţiona rapid la schimbările pieţelor şi la variaţiile vânzărilor în regiuni. Competenţa în producţie reprezintă o contribuţie principală la rentabilitatea BMW Group.

Reţeaua de producţie a BMW Group utilizează o gamă de tehnologii digitale inovatoare şi Industry 4.0 (IoT), inclusiv realitate virtuală, inteligenţă artificială şi aplicaţii de imprimare 3D. Procesele şi structurile standardizate din sistemul de producţie asigură calitate premium constantă şi permit un grad ridicat de personalizare.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.