Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Utilizatorii isi pot impartasi bucuria cu cei dragi folosind noul microsite

dezvoltat de iLeo pentru BRD

iLeo a realizat strategia și creația componentei de online a campaniei integrate “Aniversarea noastră este și a ta”. Comunicarea online are în centru microsite-ul campanii.brd.ro/15ani/, amplificat prin emailing către clienții BRD, comunicare către fanii celor două pagini de Facebook (BRD Société Générale si BRD Student), adăugarea de elemente de branding aniversare pe site-ul brd.ro, campanii iMedia și o aplicație de CSR destinată exclusiv angajaților BRD. iLeo a continuat gândul din spatele campaniei de ATL realizate de Leo Burnett & Target, prin care toți clientii BRD devin parte din sărbătoarea de 15 ani. “Aniversarea noastră este și a ta” a debutat la începutul anului cu execuții TV și acțiuni de PR.

Microsite-ul campanii.brd.ro/15ani/ cuprinde o serie de felicitări, realizate în colaborare cu patru ilustratori români, pe care utilizatorii de internet le pot trimite mai departe celor dragi,. Felicitările au un design simplu, care le permite utilizatorilor să-și transmită propriile gânduri, si pot conține mesaje predefinite precum “Un marinar priceput nu a învățat tot ce știe pe mări calme”, “Nu poți avea un curcubeu fără un pic de ploaie” sau “Daca te împiedici fă-o ca și cum este parte din coregrafie”.

“Bucuria nu e deplină când nu o împarți și cu oamenii din jurul tău; acesta este gândul pe care a fost construită întreaga campanie. Mai departe, ne-am gândit la mecanismul prin care oamenii își transmit unul altuia gândurile frumoase și felicitarea s-a remarcat cel mai mult între ideile noastre. Apoi am armonizat-o cu obiceiurile online ale utilizatorilor și am adăugat un pic de inspirație culeasă de la ilustratori români”, a declarat Andreea Boacă (Managing Director, iLeo).

Obiectivul campaniei a fost acela de a oferi clienților BRD si nu numai, un instrument pentru a sărbători împreuna cu BRD propriile momente speciale din viață sau pentru a celebra legăturile pe care le au cu persoanele dragi din jurul lor.

„Aniversarea noastră de 15 ani înseamnă aniversarea succesului echipelor clienților noștri indiferent că este vorba despre familiile, prietenii sau companiile acestora. Aniversarea noastră este o scrisoare deschisă către toți cei care sunt parte din echipa noastră: clienților noștri, comunităților din care facem parte, tinerilor care ne vor defini viitorul, angajaților noștri și partenerilor. Sunt toți cei cărora le dăruim această aniversare și pe care îi invităm să transmită mai departe mesaje pozitive, de admirație, prietenie și suport celor care sunt importanți pentru ei”, a declarat Cornelia Ghiță (Responsabil Comunicare Externa, BRD Groupe Société Générale).

Echipa care a lucrat la realizarea proiectului:
– din partea iLeo: Ana Maria Ciobotaru (Copywriter), Delia Mija (Digital Art Director), Alina Buciu (Digital Art Director), Andrada Creață (Brandcomm Supervisor), Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning), Dominic Timotin (Head of Programming), Emilia Ștefănescu (Content Manager);
– din partea BRD Groupe Société Générale: Cornelia Ghiță (Responsabil Comunicare Externa), Adrian Enculescu (Manager Digital Marketing).

Bucuresti, 04.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.