Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

URSUS te inspira: “Care este drumul tau?”

În perioada martie-iunie URSUS, Regele Berii în România, lansează o campanie neconvenţională în Bucureşti care se adresează consumatorilor moderni şi optimişti care au încredere în ei şi îşi urmează visurile şi ambiţiile, croindu-şi propriul drum în viaţă. Conceptul campaniei este exploatat în online, în parteneriat cu www.hotnews.ro ca principal mediu de comunicare, fiind declinat în OOH neconvenţional, ATL şi PR.

Campania va dura 3 luni, timp în care amatorii se pot înscrie pe site-ul www.drumultau.ro, unde vor putea descrie drumul pe care doresc să-l urmeze în viaţă si vor putea încărca o poza care să îl ilustreze. Cele mai frumoase „drumuri” vor fi proiectate dinamic pe mesh-ul URSUS amplasat pe clădirea magazinului Unirea. Cei ale căror poveşti vor fi prezentate vor fi anunţaţi în prealabil, pentru a avea posibilitatea să imortalizeze momentul în care „drumul” lor va fi prezentat lumii. Iniţiativa se bucură de sprijinul unor personalităţi cum sunt Florin Şerban, Dragoş Bucur şi Andi Moisescu.
 
„Prin intermediul acestei campanii dorim să oferim tinerilor ocazia de a-şi spune povestea, de a împărtăşi cu noi toţi drumul lor. Suntem convinşi că fiecare dintre noi are cel puţin un proiect care, odată realizat, îţi va arăta că eşti cu un pas mai aproape de împlinirea altora noi. Ambasadorii campaniei, acum profesionişti de succes în domeniul lor, au pornit la drum având doar un vis pe care şi-au dorit să îl transpună în realitate. Iar astăzi ne servesc drept surse de inspiraţie. Totodată, această campanie neconvenţională stabileşte şi „drumul” pe care vrea să meargă URSUS, anume acela de a inspira şi transforma în realitate proiecte pe lângă care nu poţi trece fără să te opreşti. Proiecte care sunt despre oameni reali şi viaţă adevărată, prin care  să nu uităm lucrurile cu adevărat importante. Cine suntem şi pentru ce luptăm”, a declarat Mihai Bonca, Senior Brand Manager URSUS.

Echipa care a lucrat la realizarea acestui proiect a fost formată din: Mihai Bonca – Senior Brand Manager, Olivia Neacşu – Brand Manager şi Andrei Lăscuţ – Junior Brand Manager din partea URSUS; Robert Tiderle – Creative Director, Petru Cuciuc – Art Director din partea Papaya Advertising; Corina Bârlădeanu – General Manager, Roxana Marin – Account Manager din partea 2activePR.

Bucuresti, 25.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *