free download 78 travel guides written by experts

URSUS: o poveste reala spusa de oameni adevarati

De la începutul lunii august, URSUS, Regele Berii în România lansează primul spot despre povestea brandului. Regizat de Florin Şerban, care se află la primul său spot publicitar, „Povestea mărcii URSUS” este realizată de agenţia Papaya Advertising şi va fi difuzată pe tot parcursul lunii august.

URSUS a început cu un vis, acela de a oferi oamenilor cea mai bună bere românească. Şi timp de 132 de ani, URSUS a depus toate eforturile pentru a-şi îndeplini visul. Iar răsplata nu s-a lăsat aşteptată: URSUS este astăzi cunoscut ca fiind Regele Berii în România.

Povestea URSUS a fost mereu marcată de inovaţii: prima bere pasteurizată din România, prima etichetată “Premium”, dar şi prima marcă de bere care a avut un spot difuzat la TV, prima cu sticlă twist off sau cu doză cu aspect mat; acestea sunt doar câteva dintre momentele importante ale poveştii URSUS.

„URSUS a privit mereu înainte, a avut curaj să inoveze şi a făcut mereu “primul pas”, toate acestea pentru a deveni cea mai apreciată marcă de bere din România.

Şi-a asumat acest rol şi a acţionat ghidat de o strategie care s-a bazat întotdeauna pe ambiţie şi inovaţie. După primele modernizări tehnologice, atenţia noastră s-a îndreptat şi asupra îmbunătăţirii substanţiale a calităţii şi prezentării produselor. Toate aceste demersuri au dus la extinderea distribuţiei: berea URSUS s-a transformat dintr-o marcă locală, cunoscută doar în zona Clujului, într-o marcă foarte apreciată în toată ţara”, a explicat Grant McKenzie Marketing VP, URSUS Breweries.

“Povestea mărcii URSUS" a fost primul spot la care am lucrat şi recunosc că am avut emoţii; Însă pentru că îmi doream să iasă cât mai bine. Am fost încântat să lucrez – de la casting până la ultimul ok al clientului – cu oameni care au format o echipă şi au tras în aceeaşi direcţie: cu toţii ne-am dorit să iasă un produs puternic şi adevărat. Agenţie, client, producător, regizor ne-am asumat nişte riscuri. Filmări lungi şi complicate, produs important, un spot care trebuia să împacheteze emoţie, adevăr şi forţă. A fost o experienţă extraordinară şi nu pot decât să sper că atunci când voi mai face publicitate lucrurile vor fi la fel”, a declarat Florin Şerban, regizorul spotului.

Echipa care a lucrat la realizarea spotului a fost formată din: Mihai Bonca – Senior Brand Manager, Olivia Neacşu – Brand Manager şi Andrei Lăscuţ – Junior Brand Manager din partea URSUS; Ramona Sima – Client Service Director, Petru Cuciuc – Art Director, Dragoş Raicu – Copywriter, Ionuţ Tache – Production Manager şi Robert Tiderle – Creative Director din partea Papaya Advertising; Florin Şerban – Regizor, Viorel Sergovici – DOP, Adriana Ionica şi Sergiu Negulici – VFX, Liviu Gherghe – Director de Producţie, Iulia Bolchis – Costume, Mihai Dorobanţu – Scenografie, Gabi Antal – Producător din partea Abis Studio.

Bucuresti, 16.08.2010

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *