Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

URSUS Breweries, partener principal UNTOLD Festival, anunță rezultatele campaniei de reciclare de la festival

URSUS Untold

În acest an, URSUS a adus în premieră la UNTOLD un sistem inteligent pentru colectarea dozelor de aluminiu și i-a premiat pe festivalierii care au contribuit la reciclarea acestora. Astfel, pe durata festivalului, au fost colectate peste 40.000 de doze, reprezentând aproximativ 700 kg de aluminiu.

„În fiecare an ne-am dorit să amplificăm experiența consumatorilor URSUS, oferindu-le experienţe noi, iar anul acesta am vrut să surprindem participanții cu o activare inedită si extrem de utilă. Ne bucurăm să contribuim, nu doar la dezvoltarea celui mai mare festival de muzică din România, dar și la promovarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte protecţia mediului.” declară Victor Teioşanu, Premium Brands Director Ursus Breweries.

URSUS Untold

Pentru că dezvoltarea durabila este esențială în activitatea Ursus Breweries, evenimentele susținute de URSUS sunt organizate cu grijă pentru mediul înconjurător. Ursus Breweries a fost prima companie care a implementat activităţi de colectare a ambalajelor încă de la ediţiile anterioare ale UNTOLD. Anul acesta, festivalierii responsabili au fost recompensaţi pentru contribuţia la colectarea şi reciclarea ambalajelor de aluminiu. Astfel, împreună cu partenerii CanPack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint, Ursus Breweries a adus în cadrul festivalului sistemul inteligent ECOCAN pentru colectarea dozelor de aluminiu

Cu ajutorul a trei dispozitive care pot colecta și compacta în vederea reciclării dozele de aluminiu, URSUS a îndemnat participanţii la eveniment să returneze ambalajele băuturilor consumate în cadrul festivalului. Aceştia au fost răsplătiți, având șansa de a câștiga accesorii pentru distracție în funcţie de numărul de doze introduse în aparatele de colectare. Campania s-a desfășurat astfel: la 3 doze reciclate, participanții au primit un set de stickere de festival, la 5 doze au fost premiați cu un steag de festival, iar la 10 doze au fost răsplătiți cu un tricou din colecția URSUS UNTOLD 2018.

„Dezvoltarea durabilă este un element central al strategiei companiei Ursus Breweries. Rezultatele obținute în cadrul festivalului UNTOLD sunt încurajatoare și ne reconfirmă faptul că fiecare dintre noi are un rol în ceea ce privește protecția mediului. Suntem onorați ca împreună cu organizatorii și partenerii din acest an, am contribuit la consolidarea sustenabilității festivalului” adaugă Robert Uzuna, Vicepresedinte Corporate Affairs, Ursus Breweries.

O doză de aluminiu se descompune în mod natural în 100 de ani, însă, prin reciclare, aceasta poate ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile. Reciclarea face parte din strategia Ursus Breweries, salvând resursele naturale și reducând cantitatea de deșeuri, fiind astfel esențială pentru o dezvoltare durabilă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.