Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ursus Breweries extinde colaborarea cu THE PRACTICE

Începând cu luna mai a acestui an, THE PRACTICE a devenit agenția de relații publice pentru mărcile Timișoreana, Ciucaș și Stejar ale Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc. Decizia Ursus Breweries a fost luată în urma unei licitații desfășurate în primele luni ale lui 2013, proces la care au participat mai multe agenţii importante de relații publice. THE PRACTICE coordonează deja comunicarea de PR pentru mărcile internaționale ale Ursus Breweries (Peroni Nastro Azzurro, din 2011; Redd’s și Grolsch, din 2012).

În cadrul noului parteneriat, THE PRACTICE va oferi o arie complexă de servicii specifice, de la strategie de PR și consultanță până la dezvoltarea și implementarea proiectelor de PR, gestionarea relației cu jurnaliștii, bloggerii și liderii de opinie, managementul crizei, evenimente speciale de PR sau activări creative.

„Portofoliul Ursus Breweries cuprinde mărci cu personalități diverse și cu publicuri țintă extrem de variate, de aceea e nevoie de o cunoaștere foarte bună a nuanțelor comunicării pentru a fructifica la maxim oportunitățile fiecărei mărci în parte. THE PRACTICE a demonstrat nu numai că înțelege foarte bine industria berii în general, dar și caracterul și specificul fiecărui brand în parte. Creativă și cu entuziasm, dar și cu o experiență confirmată deja pe brandurile internaționale ale Ursus Breweries, echipa THE PRACTICE ne-a convins că putem crea împreună povești de succes și pentru Timișoreana, Ciucaș și Stejar”, a declarat Ștefan Teodorescu, Group Brands Director Ursus Breweries.

„Ne încearcă multe sentimente frumoase legat de această colaborare: bucuria de a fi câștigat o licitație complexă și exigentă, în care ne-am implicat cu mult entuziasm; onoarea de a lucra pentru berea preferată a românilor, Timișoreana; mândria că Ursus Breweries a extins de la an la an parteneriatul cu agenția noastră. Vom avea ocazia să comunicăm pentru mărci din toate segmentele pieței de bere – o provocare extrem de frumoasă, căreia îi vom răspunde așa cum știm noi mai bine: cu idei creative și eficiente!”, a adăugat Oana Bulexa, Managing Director THE PRACTICE.

Bucuresti, 29.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.