Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

URSUS: 85% dintre romani vad in ursul brun un simbol national

ursus
  • ursusUrsul brun, regele pădurilor din România, este considerat un simbol național de către 85% dintre români, conform unui studiu URSUS derulat la nivel național*.
  • La aniversarea a 135 de ani, URSUS sărbătorește simbolul care i-a fost alături pe parcursul întregii sale existențe, celebrând sub semnul ursului.
  • Cu ocazia aniversării, URSUS marchează o nouă premieră și lansează o colecție de doze în ediție limitată, ce reinterpretează într-o manieră unică imaginea ursului brun.
  • Mai mult decât atât, pentru a marca 135 de ani sub semnul ursului, URSUS demarează un parteneriat de 3 ani cu organizația WWF România, prin care își propune să crească nivelul de conștientizare în ceea ce privește importanța ursului brun în țara noastră ca specie simbol.

O valoare națională și un motiv de mândrie – așa este descris ursul brun de către români, conform unui studiu desfășurat de URSUS la aniversarea a 135 de ani de existență. 82% dintre români sunt mândri că în țara noastră trăiesc urși bruni, regele pădurilor având în România cea mai mare răspândire din Europa, după Rusia.

Prezența ursului în munți nu este doar un motiv de mândrie națională, în același timp, 86% dintre români cred că este important ca pădurile noastre să fie populate de urși bruni, prezența acestora fiind dovada unui mediu sănătos și nealterat.

ursus 135 ani

De asemenea, ursul brun are o imagine conturată puternic în ochii românilor, principalele atribute pe care ei le asociază cu regele pădurilor fiind: puterea, imaginea de lider, curajul, identitatea românească, dar și ideea de natură curată.

La aniversarea a 135 de ani de existență, URSUS sărbătorește ursul brun, care a fost simbolul mărcii URSUS încă de la începuturile producerii acestei beri.

”Pentru că ursul brun a fost alături de regele berii în România de-a lungul timpului în toate momentele-cheie, am vrut să aflăm ce simbolizează el pentru români. Am descoperit că 8 din 10 oameni asociază marca de bere URSUS cu imaginea ursului, așa că nu puteam să alegem un simbol mai potrivit pentru această aniversare decât însuși ursul, de la care URSUS a împrumutat nu numai numele, ci și personalitatea și un caracter puternic.” declară Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.

Ca parte din campania aniversară, URSUS a creat o ediție unică de doze dedicată ursului brun românesc, pe care românii le pot achiziționa din magazinele din întreaga țară. Cele 5 design-uri diferite prezente pe dozele URSUS, reinterpretează imaginea ursului brun, într-o manieră originală.

O alta inițiativă importantă a campaniei este demararea unui parteneriat de 3 ani cu organizația WWF România, prin care URSUS își propune să crească nivelul de conștientizare în ceea ce privește importanța ursului brun în România ca specie simbol. Astfel, începând cu acest an, URSUS susține activitățile singurului Centru pentru Reabilitarea Urșilor Orfani din țara noastră și din Europa, ce va purta de aici înainte numele Centrul URSUS pentru Reabilitarea Urșilor Orfani. Centrul se află în Munții Hășmaș, departe de orice așezare umană și este singurul centru care oferă o șansă reală de supraviețuire puilor de urs orfani, folosind metode de reintroducere a acestora în mediul lor natural. Susținerea mărcii contribuie la asigurarea resurselor ce țin de buna funcționare a centrului: refacerea țarcurilor de pe traseul de reabilitare, hrană pentru puii de urs și dezvoltarea resurselor umane din cadrul centrului.

*Studiul a fost efectuat de către compania Exact Cercetare și Consultanță în perioada 20- 23 septembrie 2013, pe un eșantion de 495 persoane, cu vârsta cuprinsă între 18-50 ani, din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*.

Eroarea maxima de esantionare este+/- 4.4% la un nivel de incredere de 95%

Bucuresti, 30.10.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.