Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

URBB incheie pe plus primele 9 luni ale anului 2010

Primele noua luni ale anului au reprezentat o evolutie ascendenta pentru producatorul berii Tuborg, care a inregistrat o crestere totala a vanzarilor de 7% fata de perioada similara din 2009. Vanzarile de bere devanseaza cu 2% situatia din anul precedent, in timp ce Granini are o crestere de 4% in categoria bauturilor necarbonatate.

Comparativ cu anul 2009, luna care a inregistrat cele mai mari cresteri a fost august, cand volumul de bere vanduta a inregistrat o crestere de 19%, iar in cazul Granini cresterea a fost de 13%. In perioada iunie-august, marca Granini a cumulat 40% din totalul vanzarilor primelor noua luni ale anului, iar vanzarile de bere au atins in cele trei luni aproximativ 50% din totalul vanzarilor din perioada ianuarie – septembrie 2010.

"In primele noua luni ale anului, Tuborg, Carlsberg, Skol si Guinness si-au dezvoltat cotele de piata pe segmentele pe care activeaza, iar Granini a avut o crestere de 4%. Toate acestea demonstreaza ca si in aceasta perioada dificila consumatorii aleg produsele de calitate, care ii reprezinta." a declarat Shachar Shaine, Presedinte URBB & Carlsrom Beverage.

La nivelul pietei, singurul segment care a cunoscut cresteri este cel de produse importate. In acest context, preferintele de consum ale anului 2010 s-au orientat mai putin spre segmentele superpremium si premium, in timp ce segmentele mainstream si local au avut cea mai redusa regresie procentuala.

In ceea ce priveste cota de piata a companiei, in perioada ianuarie – august 2010 aceasta a atins 10.4%, respectiv 17.6%, daca nu luam in considerare segmentul local pe care compania nu activeaza. Pana la finalul anului, cota de piata estimata pentru bere este de 10.5%, lansarea sortimentului special Tuborg Christmas Brew fiind asteptata sa devanseze cu 3-5% vanzarile din 2009.

Impactul recesiunii economice asupra resurselor financiare a facut ca romanii sa se orienteze spre ofertele promotionale de produse. O cercetare efectuata de compania noastra in luna iulie a acestui an arata ca pe primul loc in alegerea produsului pe care sa il cumpere este favorabilitatea fata de brand (36%). La egalitate se afla alegerea in functie de pret si a produselor reci (in special in timpul verii), cu o valoare de 17%, iar pe locul trei se afla alegerea produselor care au oferte speciale (7.4%). Ultimile doua locuri sunt ocupate de achizitia in functie de reclama produsului sau recomandarea vanzatorului (3.5%) si de influenta la raft, in magazin, de plasamentul sau vizibilitatea produselor (3%).

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si recent, pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten,Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si recenta lansata marca de apa minerala Bilbor.

Bucuresti, 08.11.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.