Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

UPS transformă comerțul electronic prin intermediul mai multor alianțe și acorduri

UPS logo

Serviciile UPS sunt acum mai accesibile ca niciodată

UPS (NYSE:UPS) a anunțat recent strategia prin care serviciile sale logistice vor fi disponibile pe scară largă, prin intermediul unei serii de alianțe și acorduri strategice, integrate sub umbrela UPS Digital Access Program.

Sectorul retail continuă să se transforme, iar UPS a răspuns creșterii e-commerce prin îmbunătățirea rețelei și serviciilor, oferind astfel livrări mai rapide, o vizibilitate sporită și o gamă mai largă de opțiuni de livrare. Prin intermediul UPS Digital Access Program, UPS stabilește relații de colaborare preferențiale cu platforme digitale de top, cu scopul de a îmbunătăți diverse aspecte ale fluxului valoric din comerțul electronic. Aceste platforme le oferă clienților tarife reduse de transport prin UPS, dar și alte soluții de transport și logistică.

„Prin integrarea UPS în platformele populare de comerț electronic, comercianții vor beneficia de anvergura și fiabilitatea serviciilor UPS în peste 220 de țări și teritorii”, a declarat Kevin Warren, director de marketing la UPS. „Tot mai multe IMM-uri vor avea acum acces la serviciile UPS, care le vor permite să-și respecte promisiunile de livrare și să fie competitive în acest domeniu.”

UPS logo

Tranzacțiile online B2B și B2C sunt în creștere. eMarketer estimează că valoarea globală brută a mărfurilor din comerțul electronic va crește de la 3,5 trilioane de dolari, la 6,5 trilioane de dolari până în 2023. Acest lucru are un impact semnificativ asupra industriei de transport, din cauza creșterii volumului de colete, impulsionând totodată și digitalizarea întregului flux valoric de e-commerce, de la achiziții stocuri, la gestionarea comenzilor, livrărilor și retururilor.

UPS Digital Access Program permite platformelor de comerț electronic să ofere o gamă completă de servicii de gestiune comenzi, fulfilment și servicii de livrare, simplificând astfel complexitatea logistică. Astfel, IMM-urile le pot oferi clienților aceeași experiență de calitate precum marile companii de comerț electronic.

În cadrul Digital Access Program, UPS a semnat un acord cu Stamps.com (NASDAQ: STMP), cel mai important furnizor de software de transport pentru comerțul electronic, cu scopul de a oferi tarife de transport reduse celor peste 740.000 de clienți Stamps.com. Stamps.com oferă soluții software de transport prin internet, sub brandurile ShipStation, ShippingEasy, ShipWorks, Stamps.com și Endicia. Aceste soluții ajută IMM-urile din sectorul e-commerce să își desfășoare activitățile de transport mai ușor și cu succes. Cu ajutorul Digital Access Program, clienții Stamps.com pot accesa acum serviciile de transport UPS la tarife reduse.

UPS Digital Access Program include, de asemenea, colaborări cu companii de top din industria de comerț electronic, care se specializează în procese de generare a cererii, gestionare comenzi, hosting magazine online, livrări și retururi.

„Acest program demonstrează angajamentul UPS față de colaborarea cu aceste platforme, care se extinde de la generare de comenzi și fulfillment, până la livrări și retururi”, a mai spus Warren. „Dorim să ne lărgim raza de acțiune, de aceea vom continua să inovăm și să colaborăm cu furnizori de platforme care ating toate aspectele ecosistemului e-commerce.”

Pentru a afla mai multe informații despre UPS Digital Access Program, vă rugăm să descărcați acest material.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.