Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

UPC si Digital Zoo ureaza bun venit grupului de lemurieni din Madagascar

UPC România, Animal Planet şi Grădina Zoologică Bucureşti readuc în prim plan Digital Zoo, conceptul educaţional unic în România ce oferă imagini live 24/7, direct din amplasamentele animalelor VIP de la Zoo.

Proiectul Digital Zoo introduce acum în scenă noi vedete exotice – 5 lemurieni, originari din îndepărtatul Madagascar, recent relocaţi la Zoo Băneasa. Cei 5 se alătură astfel celorlalte animale VIP din cadrul Digital Zoo – tamarinii Julio şi Isabela, leii Marc şi Ella, tigrul Luna şi pelicanul Gogu.

Lemurienii îşi vor demonstra zilnic talentele de dansatori, acrobaţi şi jongleuri live, în faţa camerelor. Grupul celor mai noi membri ai familiei Digital Zoo este predominant feminin, lucru de altfel obişnuit în insula africană de origine, Madagascar. Ajambul este singurul mascul şi încearcă să îşi învingă timiditatea când este înconjurat de numeroasele sale „colege de apartament”. Cele 4 femele lemurian – Makina, Shanika, Zumbalina şi Ebela – sunt extrem de graţioase şi jucăuşe, încercând să-l facă pe Ajambul să se simtă cât mai bine.

”Digital Zoo este un proiect drag nouă, celor de la UPC: o adevărată resursă educaţională şi un instrument disponibil permanent, prin care iubitorii de animale pot urmări live prietenii necuvântători de la Zoo şi pot afla mai multe despre viaţa şi obiceiurile animalelor. Faptul că proiectul a generat un interes real şi a adunat în jurul său o comunitate care creşte în fiecare zi ne bucură şi ne motivează să-l dezvoltăm în continuare” – declară Ariana Bădin, Director Comunicare UPC România.

Începând de astăzi, cei 5 lemurieni din Madagascar vă vor arăta “dansurile africane” în direct pe website-ul //digitalzoo.kappa.ro/lemurieni.

În plus, Digital Zoo a pregătit pentru fanii de pe Facebook (//www.facebook.com/digital.zoo) o săptămână dedicată lemurienilor – fanii vor putea afla detalii despre această specie, care poate fi întâlnită în sălbăticie numai în Madagascar.

Mai multe fotografii şi filme cu noile VIP-uri Digital Zoo puteti vedea pe //digitalzoo.kappa.ro/lemurieni/galerie_lemurieni.

Încă de la momentul lansării proiectului Digital Zoo în septembrie 2009, website-ul a înregistrat peste de 136,500 de vizitatori unici şi peste 1,908,000 pagini ale website-ului au fost vizitate. Timpul mediu petrecut pe website de către fiecare vizitator este de 4 minute cu un bounce rate (procentajul de vizitatori care vin pe pagină fără să migreze către o alta) de 26,42%.

Proiectul Digital Zoo a avut de-a lungul timpului mai multe etape dedicate exclusiv copiilor, printre care şi primul concurs de scenarii pentru copii, în urma căruia cea mai bună poveste a fost regizată şi postată pe site. Digital Zoo a lansat totodată în premieră un program de adopţii virtuale a animalelor VIP, în noiembrie 2010.

Digital Zoo este o continuare a platformei educaţionale lansate de UPC în România, platformă ce include atelierele de educaţie alternativă prin artă dramatică ”Creşte prin teatru”, dar şi proiectele Internet Safety şi Magic Desktop, care au rolul de a-i educa pe copii cu privire la siguranţa pe Internet.

Informatii suplimentare despre UPC

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.140.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 31 martie 2011, LGI oferea servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa. (www.lgi.com).

Informaţii suplimentare despre Animal Planet

Animal Planet este unicul brand din lume care oferă telespectatorilor conţinut captivant, plin de emoţie şi pasiune, dedicat animalelor – de la specii sălbatice până la animale de companie. Animal Planet stabileşte o legătură între oameni şi animale, oferind publicului acces la informaţii şi divertisment prin intermediul mai multor platforme, între care: televiziune, online (accesând discoverytv.com) şi produse comerciale. Găsim aici natură în stare pură, prezentatori originali, momente irepetabile din viaţa animalelor sălbatice şi a oamenilor apropiaţi de ele, iniţiative şi instituţii care îşi propun să protejeze natura şi medicină veterinară la cel mai înalt nivel.

Programele Animal Planet sunt difuzate 24 de ore pe zi, incluzând docu-telenovele, programe despre supravieţuirea speciilor, divertisment cu animale de companie şi istorie a naturii. Câteva dintre cele mai de succes programe sunt: Regatul Panda, Insula Urangutanilor, Moşia mangustelor, Animale de la A la Z.

Animal Planet este disponibil în peste 315 milioane locuinţe din întreaga lume. Postul face parte din portfoliul companiei Discovery Networks, alaturi de Discovery Channel, Discovery Science sau TLC.

Informaţii suplimentare despre Grădina Zoologică Bucureşti

Grădina Zoologică Bucureşti a fost înfiinţată în anul 1955, însă nu sub forma actuală, ci a unui mic “colţ zoologic”. Până în anul 1959, efectivele de animale s-au concentrat progesiv în colţul zoologic Băneasa, care mai târziu a devenit Grădina Zoologică Bucureşti.

Zoo Bucureşti acoperă o suprafaţă de 5.85ha şi deţine în jur de 207 de specii şi subspecii şi câteva mii de exemplare, aparţinând atât faunei exotice, cât şi faunei autohtone.

Zoo Bucureşti te aşteaptă în fiecare zi începând de la 9.00 dimineaţa cu poveşti despre anaconde, cinteze, struţi şi tigri, oi berbere şi alte animale pe care le-ai mai văzut doar la Animal Planet. Plimbă-te pe aleea tigrilor şi opreşte-te apoi la familia leilor, ce locuieşte într-o cuşcă transparentă, nouă, care-ţi va da impresia că te afli chiar lângă ei. Urmăreşte joaca maimuţelor şi ascultă cum găinuşele de baltă vorbesc pe limba lor. Nici nu-ţi vei da seama când a trecut o zi întreagă în care vei face cunoştinţă cu sute de noi prieteni.

Bucuresti, 06.07.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.