Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Up România intră în universul blockchain oferind angajaților NFT-uri aniversare

Up România nft aniversare angajati

Cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, Up România a oferit propriilor angajați NFT-uri, cu scopul de a le mulțumi că fac parte din echipa Up și pentru a dezvolta în rândul acestora o înțelegere cuprinzătoare a potențialului pe care îl are tehnologia blockchain.

NFT-urile oferite cadou, care sunt o formă de artă digitală, au fost create prin folosirea inteligenței artificiale. Declarația de poziționare a companiei a fost introdusă de un artist, alături de elementele din identitatea vizuală ale brandului, iar AI-ul a generat trei variante de design.

Up România nft aniversare angajati

Deși NFT-urile (non-fungible token) există din 2014, popularitatea lor a crescut vertiginos în timpul pandemiei. Companiile pot introduce NFT-urile în pachetele de beneficii extra-salariale pentru a crește implicarea și loialitatea angajaților. Deși reprezentanții generației Z sunt cel mai atrași de activele digitale și tehnologiile noi, există un real interes și în rândul generațiilor anterioare.

Pornind de la această realitate, punerea la dispoziție a NFT-urilor ca beneficii extrasalariale contribuie la atragerea talentelor, care cunosc foarte bine avantajele acestei tehnologii. În timp, acestea pot contribui la îmbunătățirea strategiilor de recrutare, retenție și fidelizare a angajaților.

„Ne-am dorit să marcăm împlinirea a 20 de ani de activitate într-un mod unic și să ne ancorăm în realitatea tehnologică de tip blockchain. Ne uităm la următorii 20 de ani și știm că beneficiile extrasalariale vor fi altfel, la fel ca angajații, care sunt unici. Ei vor să facă parte dintr-o echipă cu valori comune, care le oferă experiențe. Ne orientăm cu toții spre a înțelege noile tehnologii și a le include în ADN-ul nostru”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Factorii care îi determină pe angajați să se implice în munca lor variază în funcție de persoană și de domeniul de activitate. În consecință, organizațiile trebuie să fie conștiente de schimbările sociale care îi pot influența pe angajați să se mențina motivați la locul de muncă și să rămână implicați în activitatea pe care o prestează. Beneficiile oferite sub formă de NFT contribuie la construirea și menținerea unei comunități și devin parte din strategiile de recrutare, retenție, recompensare și fidelizare a angajaților.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.