Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Untdelemn de la Bunica premiaza creativitatea

Cea mai creativă poveste despre bunici, care va câştiga concursul Poveşti de la bunica, va deveni următorul spot publicitar pentru Untdelemn de la Bunica, difuzat în 2008. Concursul Poveşti de la bunica, lansat pe 26 septembrie 2007 de compania Cargill Oils, deţinătorul brandului Untdelemn de la Bunica, se adresează copiilor din toată ţara, cu vârste între 7 şi 15 ani.

Dezvoltată după un concept propus de agenţia de publicitate Headvertising, campania Poveşti de la bunica beneficiază de sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi are drept scop stimularea creativităţii copiilor cu vârste cuprinse între 7 şi 15 ani, pasionaţi de poveşti şi de reclame. „Untdelemn de la Bunica, a cărui istorie a început în urmă cu opt ani, în rafinăria de la Craiova, a străbătut un drum plin de reuşite, ajungând în prezent să fie unul dintre cele mai de încredere şi mai puternice branduri de pe piaţa noastră. A fost primul brand de ulei de gătit care a venit cu un spot tv pe piaţă şi care s-a asociat cu o emisiune tv de succes, Acasă la bunica. Acum, scriem o nouă pagină în istoria brand-ului prin această campanie care îmbină elementele de responsabilitate socială cu cele ale unei campanii de imagine şi ale unui proiect social”, a declarat Angela Dinu, Marketing Manager al companiei Cargill Oils.

Campania, care ţinteşte întreg universul elevilor din ciclurile primar şi gimnazial, are ca finalitate identificarea celor mai frumoase 42 de poveşti despre bunicile din România. Povestea câştigătoare va fi premiată şi transpusă într-un spot publicitar al brandului, difuzat în 2008. Creativitatea copiilor va fi stimulată prin intermediul unei emisiuni tv difuzate de luni până vineri de postul Antena 1. Intitulată Poveşti care te ung pe suflet, emisiunea, un format cu o durată de 5 minute, este o producţie Sign Factor.

„Am propus această idee clientului pentru că am vrut să aducem un suflu proaspăt comunicării pentru acest brand. Bunica, aşa cum îi spunem noi, trebuie să îşi pună mai bine în lumină valorile – grija faţă de cei dragi, preocuparea pentru un trai sănătos, dorinţa de a transmite propria experienţă mai departe. Aşa a apărut ideea campaniei”, a adăugat Mircea Stăiculescu, Managing Partner Headvertising.

Proiectul are trei etape: trimiterea poveştilor (până pe 30 decembrie 2007), jurizarea şi desemnarea finaliştilor (până la data de 15 ianuarie 2008), transpunerea poveştii câştigătoare în spot (până la jumătatea lunii februarie 2008). Detalii despre regulament se vor găsi atât în presa scrisă, cât şi pe site-ul campaniei, www.povestidelabunica.ro, şi în afişele ce vor fi distribuite, cu acordul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, în 161 de şcoli din 13 oraşe mari din ţară şi în reţeaua de distribuţie a produsului.

„Ineditul acestui proiect constă în faptul că pe lângă mijloacele clasice de comunicare – afişaj indoor şi outdoor, campanie de PR etc. – vom recurge şi la un format tv de scurtă durată, 5 minute, pentru a stimula copiii să ne scrie. Este notoriu faptul că tinerii şi copiii noştri au un consum de tv ridicat, de aceea am decis să ne adresăm lor şi prin intermediul unei staţii tv. Sperăm ca formatul şi conţinutul emisiunii Poveşti care te ung pe suflet să le stimuleze imaginaţia şi să îi determine să se pună pe scris”, a continuat Angela Dinu.

Iniţiativa Cargill Oils a fost salutată de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, care şi-a dat acordul pentru derularea acestui proiect. „Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Tineretului încurajează iniţiativele private de promovare a creativităţii copiilor, în condiţii legale care să asigure egalitatea de şanse şi respectarea drepturilor acestora. Ideea compunerii unor astfel de poveşti le stimulează nu numai imaginaţia şi abilităţile lingvistice, dar îi şi provoacă să-şi redescopere bunicii, calităţile acestora şi valoarea pe care o aduc în viaţa familiei. Sperăm ca acest concurs să se bucure de o largă participare, iar lucrările să fie variate, amuzante şi pline de culoarea şi inocenţa vârstei micilor concurenţi”.

Cargill Oils este unul dintre cei mai importanţi furnizori internaţionali de alimente, servicii în domeniul agriculturii şi managementul riscului pentru produse şi servicii. Fondată în 1865, în SUA, compania are în prezent peste 158.000 de angajaţi în 66 de ţări. Cargill Oils este prezentă pe piaţa românească din 1996, având sediul central în Bucureşti, 28 de locaţii în ţară şi circa 1.000 de angajaţi. Cargill desfăşoară activităţi în domeniile cultivării plantelor oleaginoase şi cerealelor, îmbutelierii uleiurilor alimentare, rafinării uleiurilor alimentare, managementului silozurilor şi depozitelor de cereale. Cel mai important brand al său în domeniul uleiurilor alimentare este Untdelemn de la Bunica, prezent pe piaţă în două variante – clasic şi pentru prăjit.

Bucuresti, 27.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.