Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Unsprezece modele Audi A4 2.0 TDI au luat parte la maratonul eficientei

Călătorii lungi cu consum redus de carburant

Maximum de eficienţă de la început până la finiş
• Unsprezece modele Audi A4 2.0 TDI au luat parte la maratonul eficienţei
• Consumul ţintă de carburant este sub patru litri la 100 de kilometri
• Noul A4 2.0 TDI (88 kW) cu emisii de CO2 de doar 134 g/km

Ingolstadt – Dinamismul şi puterea, vitalitatea şi anduranţa sunt la fel de importante şi în întrecerile sportive şi pe şosele. Pentru a avea succes, trebuie să folosiţi energia cât mai eficient posibil. Pe 23 iunie, unsprezece modele Audi A4 2.0 TDI albe au luat startul în competiţia eficienţei organizată de Audi şi Auto Bild. Pentru a putea câştiga cursa, echipele trebuiau să parcurgă distanţa totală de peste 1.650 kilometri cu un consum mediu de carburant de sub patru litri.

Modelele Audi A4, echipate cu noul motor TDI de doi litri, care dezvoltă o putere de 88 kW (120 cp), asigură condiţii ideale pentru o conducere eficientă din punct de vedere al consumului de carburant. Cu un consum în regim mixt de numai 5,1 litri la 100 de kilometri şi emisii de CO2 de doar 134 de grame per kilometru, eficienţa celui mai sportiv sedan de dimensiuni medii este pur şi simplu remarcabilă. În acelaşi timp, modelul A4 este întotdeauna capabil să dea dovadă de un dinamism impresionant, caracteristică distinctivă pentru fiecare automobil Audi ce rulează pe şosele.

Participanţii la competiţia Audi a eficienţei au depăşit în mod semnificativ chiar şi aceste impresionante cifre ale consumului în regim mixt. În definitiv, ca în orice concurs, tot ce a contat a fost rezultatul final – în cazul de faţă, cel mai scăzut consum de carburant.

A fost necesar un maxim de concentrare, o conducere anticipativă şi utilizarea cu mare grijă a pedalei de acceleraţie; în plus, un stil de conducere foarte economic a permis automobilului Audi A4 TDI să profite din plin de talentul său de a economisi carburant.

Ambele runde ale maratonului eficienţei au avut oc pe traseul Basel – Viena şi înapoi. Ruta a fost de 1.650 de kilometri şi a trecut prin Elveţia, Germania şi Austria, traseul fiind alcătuit în cea mai mare parte din drum pe autostrăzi, dar şi pe şosele urbane, şi a fost parcurs cu un singur plin de carburant.

Modelul Audi A4 are o capacitate a rezervorului de 65 de litri, ceea ce înseamnă că a fost necesar un consum mediu de carburant de sub patru litri. În plus, emisiile de CO2 în acest caz sunt doar de aproximativ 100 de grame per kilometru, încă o dovadă a potenţialului de excelentă economie de carburant şi înaltă performanţă a tehnologiei TDI.

Acesta este un obiectiv ambiţios în traficul obişnuit, dar cu automobilul Audi A4 TDI este posibil. În automobile au fost instalate instrumente de măsură suplimentare pentru consumul de carburant, astfel încât conducătorii să poată vedea în orice moment situaţia curentă a carburantului. Totuşi, în ultimă instanţă contează cât carburant diesel rămâne în rezervor la finiş.

Primul tur s-a desfăşurat între 23 şi 25 iunie, de la Basel la Viena şi înapoi, după care a avut loc ceremonia de premiere. Runda a doua a maratonului eficienţei a avut loc pe 27 iunie, de la Viena la Basel şi înapoi la Viena, unde a fost premiat câştigătorul rundei a doua.

Cu un consum excepţional de 4,1 litri în regim extra-urban, 6,7 litri în regim urban şi 5,1 litri în regim mixt, noua unitate de bază TDI a modelului Audi A4 demonstrează progresele înregistrate de strategia Audi pentru eficienţă. Puterea dezvoltată, de 88 kW (120 cp) şi cuplul maxim, de 290 Nm (213.89 lb-ft), la peste 1.750 rpm, asigură un dinamism impresionant; viteza maximă este de 205 km/h. În acelaşi timp, combinaţia dintre motorul TDI de doi litri, sistemul de transmisie manuală, cu şase trepte de viteză şi sistemul de injecţie common rail este remarcabilă datorită rulării rafinate şi confortului conducerii pe care le asigură.

Bucuresti, 14.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.