Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Universal Networks International inregistreaza succese in strategia de expansiune a canalelor

DIVIZIA PAY-TV A CRESCUT NUMĂRUL DE CANALE CU 400% DIN 2007

‘ROOKIE BLUE’A FOST LANSAT LA MIPTV ÎMPREUNĂ CU E1 ENTERTAINMENT

Universal Networks International (UNI) prezintă dovezi clare despre succesul continuu al strategiei de expansiune a canalelor sale şi al planurilor de creştere viitoare.

Din 2007, afacerea UNI a crescut consistent, de la 14 la 70 de canale în 2010, stabilind ca prioritate lansări viitoare şi servicii HD.

În octombrie 2009, Universal Networks International a anunţat o investiţie de milioane de dolari în portofoliul revitalizat de cinci canale noi (Syfy Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel şi Studio Universal), ca element cheie al acestei strategii, alături de noile servicii HD şi VOD. Lansarea acestor noi branduri şi servicii a început – Universal Channel în Japonia şi Africa de Sud, Syfy Universal în Franţa, Marea Britanie, Spania, Benelux şi Rusia, urmate de multe altele în 2010/2011.  Introducerea canalului Studio Universal în America Latină a înregistrat o creştere pan-regională de 20%, an după an, pe segmentul de public femei 18-49. Lansarea Syfy Universal în Franţa în ianuarie anul acesta a cunoscut o creştere spectaculoasă de 43% pe segmentul de public 25-49, cu un share care l-a plasat pe locul 2 pe acest segment, în topul canalelor.

Din momentul lansării strategiei de rebranding în care a investit milioane de dolari, numărul de abonaţi UNI a crescut la 180 de milioane, iar distribuţia s-a extins în 150 de ţări la nivel global.

Strategia de brand este susţinută de o investiţie semnificativă în conţinut original difuzat în premieră, destinat acestor canale formatoare de gusturi.  În octombrie 2009, UNI a anunţat un parteneriat extraordinar de producţie cu E1 Entertainment pentru serialul HAVEN, bazat pe romanul lui Stephen King. Următoarea colaborare dintre UNI şi E1 a fost pentru drama poliţistă ROOKIE BLUE. UNI şi E1 au lansat serialul ROOKIE BLUE la MIP-TV, unde au fost prezenţi şi actorii principali, Missy Peregrym şi Gregory Smith. De curând, a fost anunţată colaborarea cu USA Network pentru FACING KATE, cu Sarah Shahi, o dovadă în plus pentru angajamentul UNI de a lucra cu cei mai buni parteneri în coproducţie, cu scopul de a obţine cele mai bune programe pentru audienţe globale.

Conţinutul de cea mai bună calitate al UNI va fi difuzat în premieră pe cele cinci canale noi ale companiei, printr-o abordare de 360 de grade, alături de noile platforme digitale, cum ar fi site-ul Syfy Universal, creat să susţină noile brand-uri şi să conecteze fanii de pretutindeni.

Laurent Dumeau, Vice President, Global Affiliate Sales, a declarat: “Universal Networks International îşi ţine promisiunile şi aici ne referim la business. Ne mândrim cu parteneriatele încheiate cu clienţii noştri pentru distribuţia brandurilor noastre globale de prestigiu, într-un mod adaptat pieţelor locale. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu partenerii noştri pentru a investi în viitorul fiecăruia dintre noi, pentru a crea cele mai bune şi mai apreciate canale de divertisment din lume.”

* Studio Universal in LatAm: Women 18-49 within the Pay-tv Universe during Total Day have increased YOY by 20% on a pan regional basis.

Bucuresti, 15.04.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.