Shadow

United Media Services își consolidează departamentul de Data & Analytics, prin cooptarea de noi specialiști cu expertiză avansată în echipă

Viitorul aparține digitalului și tehnologiei, iar industria de media locală nu face deloc excepție. Cu cât agențiile pot oferi mai multe servicii specializate, în pas cu dezvoltarea rapidă a inteligenței artificiale, automatizării și procesării datelor, cu atât acestea vor putea oferi soluții personalizate companiilor pe care le reprezintă, ajutând la creșterea business-ului acestora.

Într-un moment în care industria de digital marketing evoluează puternic, iar atenția tuturor se îndreaptă către subiecte precum privacy-first și cookieless, United Media Services și-a propus să vină în susținerea partenerilor săi cu servicii complete de data & analytics. De la audit, strategie măsurare și implementare tracking folosind platforme specifice (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Google Big Query) până la Data Visualization și Data Analysis.

United Media Services Data & Analytics

Pentru a asigura un proces corect și complet de colectare, segmentare și analiza a datelor, dar și pentru a respecta reglementările de privacy, agenția de media full-service a continuat să își consolideze departamentul de digital marketing cu noi membri specializați în servicii de data & analytics, cel mai nou pas fiind alăturarea UX Studio în calitate de partener. UX Studio este o companie specializată în Analytics, UX și Optimizarea conversiilor, fondată și coordonată de Eugen Potlog, unul dintre cei mai cunoscuți specialiști în Data & Analytics din România.

„Observăm la nivel internațional tendința companiilor de a se baza din ce în ce mai mult pe date. În același timp, și instrumentele de marketing își pun bazele tot mai mult pe tehnologii de AI & Machine Learning care au și ele nevoie de date. Prin parteneriatul cu United Media Services ne propunem să oferim soluții complete de tracking prin care să asigurăm colectarea datelor astfel încât acestea să fie corecte, complete și în acord cu consimțământul utilizatorilor, pentru ca acestea să poată fi folosite optim atât în cadrul instrumentelor de marketing, cât și în cadrul companiilor, atunci când au nevoie de insight-uri pentru a lua decizii strategice și de business,” a declarat Eugen Potlog, Founder & Chief Optimizer la UX Studio.

La rândul ei, Carmen Mihaiu, Head of Performance United Media Services, a spus: „În urma schimbărilor de privacy sau de tehnologie,  vrem să ne asigurăm în primul rând că eficiența investițiilor tuturor partenerilor noștri în advertising nu are de suferit.  Am format echipe de oameni cu experiență, am creat parteneriate cu cei mai buni consultanți din industrie, am adăugat tool-uri, și multă energie și continuăm această provocare echipați cu tot ce ne trebuie pentru a obține rezultate remarcabile.

Ceea ce lipsește în prezent în România în cadrul agențiilor de media este perspectiva analizei de date, un aspect pe care noi la United Media Services ne propunem să punem un accent foarte mare. Spre deosebire de agențiile specializate, noi deținem intern date de audiență inclusiv de pe mediile non digitale, aspect foarte important în optimizarea campaniilor, prin urmare cuprindem în analize o perspectivă 360, nu axată doar pe digital.”

Leave a Reply

Your email address will not be published.