free download 78 travel guides written by experts

United lanseaza Galleria Suceava

40.000 de vizitatori in primul weekend.

United, agentia de brand a mall-urilor Galleria, a organizat la Suceava campania si evenimentele de lansare pentru cel de-al doilea mall din Romania parte a lantului international Galleria.

Desi obiectivul stabilit initial a fost de 20.000 de vizitatori in primul weekend, acesta a fost depasit, numarul total ridicandu-se la 40.000, ceea ce inseamna peste 50% din populatia activa a orasului!

Campania

Campania de lansare a mall-ului Galleria Suceava a fost planificata cu mai bine de 5 luni inaintea evenimentului de deschidere. Strategia s-a bazat pe o campanie intensiva care a inceput cu o luna inaintea evenimentului de lansare si care a vizat exploatarea optima a tuturor canalelor de media disponibile.

In ceea ce priveste media conventionala, s-au folosit 4 statii TV, 3 statii de radio si 2 publicatii locale. Pe tot parcursul campaniei, s-au difuzat 186 de spoturi TV si 628 de spoturi radio. Tacticile de outdoor au utilizat platforme mobile si postere, atat in Suceava cat si in zona urbana a judetului.

In cadrul campaniei BTL s-au distribuit flyere, s-au facut actiuni de drive-test cu ATV-uri brandate Galleria si, in primul weekend al lansarii, s-a organizat o tombola cu premii la fiecare jumatate de ora si 2 concerte cu intrare libera.

PR-ul a fost un alt factor-cheie in reusita campaniei de lansare, fiind un bun generator de word-of-mouth. Cu 3 saptamani inainte de evenimentul de inaugurare, au fost lansate un numar de 6 comunicate de presa care au generat peste 40 de articole atat in presa locala cat si in cea nationala, atat offline cat si online. Comunicatele de presa au fost trimise catre toate tipurile de media (presa, TV, radio, online). Campania de PR a fost intensiva, pentru ca s-a dorit o vizibilitate cat mai buna in media si o frecventa mare de aparitii pentru a genera interes maxim intr-un timp minim.

Zilele marii deschideri

Evenimentele de lansare a mall-ului Galleria Suceava au inceput joi, 25 martie, cu petrecerea VIP – organizata pentru retaileri, oficialitati si presa. La evenimentul inaugural au participat peste 300 de invitati.

Vineri, 27 martie, a fost prima zi in care centrul comercial Galleria Suceava s-a deschis pentru publicul larg. Momentul deschierii usilor a fost asteptat de o multime de peste 500 de oameni, care au fost intampinati cu sute de cadouri personalizate. Evenimentele pregatite cu ocazia lansarii au inceput inca din primele minute,cand s-a dat startul tombolei inaugurale. Participantii la tombola au avut sansa sa castige cate un voucher de cumparaturi in valoare de 50 lei la fiecare jumatate de ora, iar marii castigatori au plecat acasa cu 2 ATV-uri si un scuter. In seara zilei de vineri, in parcarea din fata mall-ului, a avut loc un concert extraordinar sustinut de trupa Voltaj. Concertul a avut peste 10.000 de spectatori si a fost urmat de un foc de artificii impresionant.

Sambata 28 martie, tombola inaugurala a continuat pe parcursul intregii zile cu premii la fiecare jumatate de ora, iar seara, tot in parcarea din fata mall-ului a avut loc concertul sustinut de cei de la DJ Project.

Pe tot parcusul weekendului s-au inregistrat 40.000 de vizitatori, cifra care a depasit obiectivele organizatorilor. Numarul mare de vizitatori a generat si vanzari record pentru magazinele din cadrul centrului comercial. Unul dintre magazinele de fashion a stabilit cu ocazia acestei lansari recordul national de vanzari pentru o singura zi, atingand vinzari de 15,000 lei (datorita numarului mare de clienti, acelasi magazin a fost nevoit sa dubleze personalul de paza pentru asigurarea ordinii)

Echipele

In cadrul acestui proiect au fost implicate peste 100 de persoane, atat din partea agentiei cat si din partea clientului, dar toti au fost coordonati de doua echipe:

Echipa United: Dan Cirstea – Marketing Consultant, Vlad Pacea – Account Director, Tudor Jelescu – Creative Director, Catalin Popa – Art Director, Radu Vrabie – PR Executive, Bogdan Stanimir – Event Producer.

“Lansarea mall-ului Galleria Suceava este pentru United unul dintre cele mai mari succese de la infiintarea sa in anul 2000. Noi credem ca succesele trebuie sa fie masurabile. Iar atunci cand, dupa o munca de 6 luni in care am filtrat cele mai bune idei de strategie si creatie, cele mai eficiente tactici de PR si BTL, la lansare iti intra in mall jumatate din populatia unui oras precum Suceava, succesul acesta este mai mult decat masurabil: e urias!” – Dan Cirstea

Echipa GTC: Shimon Galon – Country Manager GTC, Stefan Cremene – Chief Operations Manager, Maria Badea – Marketing Coordinator.

“Lansarea unui mall cere o munca de zi si noapte, cu nopti nedormite si cu o munca de echipa in care organizarea exemplara trebuie sa fie infuzata de entuziasmul oamenilor! Multumesc echipei mele si baietilor de la United pentru un efort cu atat mai valoros cu cat a dat rezultate exceptionale” – Stefan Cremene.

Agentia

United este leaderul pietei de marketing pentru centre comerciale. Portofoliul United numara pina in prezent 12 centre comerciale: Liberty Center, Galeriile Comerciale Esplanada, Cotroceni Park, The Colosseum Center, Korona Plaza (Brasov), River Plaza (Rm-Vilcea), Arena Mall (Bacau), Galleria Suceava, Galleria Buzau, Galleria Piatra Neamt, Roua (Brasov), Parklake Plaza (Bucuresti). United este o agentie de marketing full-service, cu servicii de consultanta de marketing, branding, creatie, productie print si audio-video, media, PR si organizare de evenimente. Pe linga piata de centre comerciale, agentia este lider si pe piata de marketing pentru real-estate, farma si FMCG. Mai multe informatii la www.unitedcom.org

Clientul

GTC Romania este subsidiara Globe Trade Centre SA. Grupul activeaza inca din anul 1994 si este reprezentat in noua tari central si est europene: Polonia, Rusia, Ungaria, Cehia, Romania, Serbia, Croatia, Bulgaria, Slovacia si Ucraina. Din aprilie 2000, GTC este listat la bursa din Varsovia.

Activand pe piata imobiliara din Bucuresti inca din 1999, GTC Romania a realizat doua dintre cele mai importante centre de afaceri din Bucuresti din ultimii 5 ani: Europe House si America House. Portofoliul GTC Romania este astazi de peste 600.000 mp, concretizati in proiecte care vor fi lansate si executate in urmatorii 2 ani.

In 2004, 2005 si 2007 GTC este declarat cel mai bun dezvoltator din Europa Centrala si de Est, in cadrul CEE Real Estate Quality Awards si Europaproperty SEE Real Estate Awards, dovada a calitatii proiectelor desfasurate.

Bucuresti, 16.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *