metalshow

UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață au decis ca activitatea de la nivelul sediului central să de desfășoare în regim de muncă de acasă

Începând de luni, 16 martie 2020, activitatea de la nivelul sediului central al UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață se va desfășura în regim de lucru de acasă, pentru a limita riscurile generate de evoluția pandemiei de coronavirus în zona București-Ilfov.

Decizia a fost luată în acord cu măsurile impuse până în prezent de către autorități, ce au culminat cu declararea stării de urgență la nivel național.

Într-o prima fază, măsura vizează perioada 16–31 martie 2020, urmând a se decide cu privire la prelungirea acesteia, dacă situația o va impune.

În România, UNIQA a început implementarea măsurilor de limitare a riscurilor de infectare cu coronavirus încă din luna februarie, în baza unui plan de acțiune recomandat la nivelul grupului internațional, care vizează toate unitățile teritoriale ale companiei.

În etapa anterioară a planului de măsuri, compania a decis implementarea lucrului parțial de acasă, în schimburi organizate pentru a asigura continuitate la nivelul proceselor și activității din sediul central, cu diminuarea riscului de expunere a angajaților și clienților.

“Grija față de siguranța oamenilor este principiul care stă la baza întregii industrii din care facem parte. Cu atât mai mult, în momentele dificile cu care ne confruntăm acum, prioritatea noastră principală este aceea de a acționa cu toată responsabilitatea față de angajații, clienții și partenerii nostri pentru a nu pune în pericol în niciun moment starea lor de sănătate.
Totodată, am luat măsuri pentru adaptarea proceselor interne ale companiei, astfel încât să rămânem conectați la solicitările adresate de către clienții nostri, menținând o relație optimă cu aceștia pe toată perioada în care ne vom desfășura activitatea în regim de lucru de acasă. Știm că noile condiții pot genera situații în care nu vom putea reacționa la fel de rapid ca până acum, însă facem toate eforturile pentru a nu afecta calitatea experienței pe care o oferim clienților și ne bazăm pe toată înțelegerea lor.
Vom continua să menținem o comunicare clară și transparentă în legătură cu aceste aspecte, dar și în ceea ce privește etapele și măsurile pe care le vom adopta, mai departe, în cadrul procesului de gestionare a riscurilor generate de coronavirus, oferind informații relevante atât pentru angajații, cât și pentru clienții și partenerii noștri.
Suntem încrezători că avem expertiza adecvată pentru a acționa hotărât și a lua toate deciziile necesare în astfel de situații” a declarat Paul Cazacu, Vicepreședinte – Director General Adjunct – CFO UNIQA Asigurări, coordonatorul echipei de management de criză din cadrul UNIQA.

Paul Cazacu, CFO UNIQA Asigurari
Paul Cazacu, CFO UNIQA Asigurari

În următoarea perioadă, o parte cât mai mare din interacțiunea cu UNIQA va fi migrată către zona online, clienții având la dispoziție canale digitale pe care le pot accesa pentru a menține relația cu compania.

Astfel, Contact Center UNIQA este disponibil pentru a prelua solicitarile clienților telefonic, la numărul 0374 400 400, cu program non-stop, precum și la adresa de e-mail info@uniqa.ro.

Activitatea de notificare a daunelor pentru asigurările CASCO și de locuință este preluată de către asistentul digital ANA, disponibil oricând și oriunde pentru clienții UNIQA, la adresa https://daunerapide.uniqa.ro și susținut de o echipă de specialiști pentru daunele cu un grad de complexitate ridicat.

În cazul daunelor care nu pot fi avizate prin intermediul asistentului digital ANA și sunt anunțate prin Contact Center UNIQA sau notificate online pe site-ul www.uniqa.ro, clienții vor fi contactați telefonic de către reprezentanții UNIQA pentru a transmite prin email documentele și fotografiile necesare finalizării procesului de constatare.

În cazul constatărilor deja programate, clienții nu mai sunt nevoiți să se prezinte la centrul de constatări sau la sediile UNIQA la care au fost programați, fiind, de asemenea, contactați telefonic de către reprezentanții UNIQA pentru a transmite prin email documentele și fotografiile necesare efecturării constatării.

Totodată, clienții au la dispoziție adresa info@uniqa.ro pentru directionarea în format electronic / scanat a corespondenței transmisă, în mod uzual, în format tipărit.

În ceea ce privește plata primelor pentru polițele de asigurare, clienții au, de asemenea, la dispoziție canale digitale, care le oferă modalități multiple pentru a rezolva această operațiune de la distanță, rapid și eficient: plata online direct în cadrul paginii UNIQA, la adresa https://www.uniqa.ro/plata-polite-asigurare și prin transfer bancar online, utilizând aplicațiile de Internet Banking sau Mobile Banking.

În următoarea perioadă, UNIQA va continua să comunice prin toate canalele companiei măsurile dictate de actualul context, ce vizează procesele care impactează relația cu clienții și partenerii săi.

Cu o istorie de peste 10 ani în piața asigurărilor din România și beneficiind de peste 200 de ani de experiență la nivelul unui Grup internațional cu o prezență tot mai puternică la nivel european, UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață continuă sa aducă valoare în viața clienților, concentrându-și eforturile în trei direcții principale: dezvoltarea de produse și servicii relevante, care adresează nevoi de asigurare specifice, eficientizarea proceselor și optimizarea costurilor prin digitalizare, precum și investiția în calitatea echipei de profesioniști.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *