Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Unilever si Vel Pitar lanseaza co-promotia Delma- French Toast

Unilever, liderul pietei de margarina din Romania, si Vel Pitar liderul de pe piata romaneasca a produselor de panificatie, au realizat o asociere la nivel national intre marcile lor Delma Sandvis si French Toast, lansand campania promotionala “Delma si French Toast iti fac sandvisul bun… de premii”. “Campania lansata de Unilever impreuna cu Vel Pitar reprezinta doar inceputul unei colaborari pe care intentionam sa o transformam intr-un parteneriat de lunga durata”, au declarat reprezentantii celor doua mari companii.

Prin aceasta promotie, Delma si French Toast ofera drept premii, in perioada       7 mai – 1 iulie, 10 sandwich-makere zilnic si o bucatarie in fiecare saptamana; in total, 560 sandwich-makere Philips si 8 bucatarii Mobexpert. Pentru a participa la promotie, consumatorii trebuie sa trimita prin SMS la numarul 1829 codul unic de pe ambalajele de paine French Toast: Clasic, Secara, Graham si Seminte, sau de pe cutiile Delma Sandvis de 500 g sau de 750g.  Pe langa aceste premii, ei pot castiga pe loc sorturi de bucatarie in cele mai mari retele de supermarketuri si hipermarketuri din tara.

“Asocierea Delma – French Toast a venit in mod natural, pornind de la premisa ca orice sandvis are la baza felii delicioase de paine unse cu o margarina gustoasa. Mai mult decat atat, din dorinta de a oferi consumatorilor nostri un sandvis perfect, am decis sa le dam ocazia de a castiga un sandwich-maker si chiar o bucatarie, astfel incat prepararea unui sandvis perfect sa fie cat mai simpla si cat mai placuta”, explica Otilia Priceputu, Brand Manager Delma la Unilever South Central Europe.

“Consumatorii cauta senzatii nu ingrediente si incearca sa gaseasca  micul dejun si gustarea perfecta. French Toast si Delma au decis sa vina in intampinarea dorintelor consumatorilor, co-promotia “In cautarea sandvisului perfect” fiind primul pas in interactiunea cu ei. Astfel este datoria noastra sa continuam dezvoltarea acestui concept generos si sa surprindem piata cu noi actiuni”— declara Razvan Mircea, National Marketing Director Vel Pitar

Ideea promotiei a fost dezvoltata si implementata de agentia Ogilvy & Mather. Campania promotionala este comunicata pe pachetul de French Toast si prin materiale la raft in magazine, iar pe internet pe site-ul www.sandvisulperfect.ro si prin bannere afisate pe cele mai vizitate site-uri.

Delma este lider pe piata margarinei, cu o cota de piata valorica de 36,5% si o cota de piata in volum de 41,1% (februarie-martie 2007, The Nielsen Company). Margarina Delma, lansata de Unilever in Romania in 1999, este una dintre cele mai cunoscute branduri de pe piata bunurilor de larg consum. Portofoliul de produse include variantele Delma Sandvis, Delma Multivita si Delma cu unt.

French Toast, lansat pe piata romaneasca in primavara anului 2004, se pozitioneaza astazi ca  brandul numarul 1 pe piata de paine feliata, la nivel national, detinand mai mult de 30 procente in aceasta piata. Cele 4 sortimente French Toast Clasic, Secara, Graham si Seminte sunt cele mai cunoscute produse in randul consumatorilor, castigandu-si un numar impresionant si in crestere de consumatori fideli avand o notorietate neasistata de 62%.

Bucuresti, 30.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.