Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Unilever este compania cu cele mai multe branduri în top 50 Kantar Worldpanel

unilever-logo

13 branduri Unilever sunt prezente în topul global al celor 50 cele mai cumpărate branduri.
9 dintre ele sunt branduri sustenabile.

Cea de-a cincea ediție a studiului despre cele mai cumpărate branduri din FMCG, Kantar Worldpanel, anunță că Unilever este compania cu cele mai multe branduri incluse în indexul său.

Cea mai amplă analiză a brandurilor din FMCG măsoară ce branduri sunt cumpărate cel mai des de cei mai mulți consumatori din întreaga lume. Studiul ia în calcul aproximativ un miliard de gospodării și 300 de miliarde de decizii de cumpărare la nivelul a 39 de țări.

unilever-logo
Brandurile Unilever printre care Knorr, Dove, Lux și Sunlight se află în top 20, iar Lifebuoy, lider mondial în categoria săpun dezinfectant, se clasează pe locul 3. Ceaiul Brooke Bond al Unilever este o prezență nouă în acest top. Sunlight se află și el în topul produselor de îngrijire pentru casă, iar Dove înregistrează cel mai mare număr de noi clienți noi în portofoliu: 14 milioane de noi gospodării.

Keith Weed, Unilever Chief Marketing și Communications Officer, declară: „Vedem din ce în ce mai des cum oamenii vor să cumpere de la companii și branduri care nu comercializează doar produse la un preț corect, ci care se și aliniază cu valorile lor.”

„Experiența noastră confirmă că brandurile ale căror produse și misiuni răspund la aceste nevoi sunt mult mai puternice și au o creștere rapidă. Business-ul nostru e condus prin investiție, inovație și sustenabilitate. Vom continua să investim în brandurile noastre pentru a le asigura creșterea, popularitatea și beneficiile pentru consumatori, dar ne vom asigura mereu că au și o contribuție pozitivă pentru mediu și societate.”

Consumatorii sunt din ce în ce mai atrași de brandurile cu misiune socială. Unilever a anunțat că brandurile sale sustenabile se dezvoltă cu 50% mai rapid față de celelalte și asigură mai mult de 60% din creșterea companiei din anul 2016.

În plus, în studiul Kantar, mai mult de două treimi din branduri incluse în top 50 au fost brandurile sustenabile Unilever.

Recent, Unilever s-a situat în topul GlobeScan/SustainAbility Leaders Brand Report pentru al șaptelea an consecutiv. Acest clasament include companii, ONG-uri și guverne pe care experții le consideră lideri în domeniul sustenabilității.

Cele 13 branduri Unilever clasate în top 50 Kantar Worldpanel sunt următoarele: Lifebuoy (locul 3), Sunsilk (locul 10), Knorr (locul 11), Dove (locul 12), Lux (locul 13), Sunlight (locul 14), Pepsodent (locul 18), Surf ( locul 27), Rexona (locul 28), Vim (locul 29), Brooke Bond (locul 34), Close Up (locul 42) și Lipton (locul 48).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.