free download 78 travel guides written by experts

Unilever continuă tradiția eco-conscious și lansează brandul Love Beauty and Planet

Unilever își extinde portofoliul de îngrijire personală prin lansarea, în România, a brandului Love Beauty & Planet, care abordează frumusețea într-o manieră holistică, vegană și sustenabilă. Love Beauty & Planet își propune să creeze o mișcare prin care fiecare dintre noi, prin acțiuni mici denumite #smallactsoflove, poate contribui la binele planetei.

Love Beauty & Planet s-a născut din dorința de a oferi fiecăruia dintre noi posibilitatea de a dărui un strop de iubire planetei. Este o călătorie pe care brandul o întreprinde încontinuu pentru a inspira oamenii, astfel încât orice acțiune pe care aceștia o realizează, chiar dacă se rezumă la procesul de înfrumusețare, să însemne automat și un ajutor acordat planetei. Misiunea principală a brandului este aceea de a te încuraja să arăți bine în timp ce faci bine.

Campania de comunicare a lansării noului brand se traduce printr-un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, activări in-store și activități de relații publice.

Love Beauty & Planet KV 1

„Produsele Love Beauty & Planet te fac să arăți și să te simți bine în primul rând pentru că misiunea brandului este aceea de a face bine. Iar acesta este diferențiatorul de brand cel mai puternic din campania de lansare. Love Beauty and Planet vine în întâmpinarea consumatorilor cu produse de îngrijire personală care se bazează pe nevoia de a aduce un bine planetei, prin intermediul acțiunilor mici întreprinse de către oameni. De altfel, are o abordare holistică a frumuseții, naturală și 100% vegană, iar recipientele sunt realizate din materiale 100% reciclate și reciclabile deopotrivă”, spune Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.

Love Beauty and Planet se diferențiază prin:
· Ingrediente de origine naturală, 100% vegane, fără parabeni, silicon sau coloranți;
· Formule ce conțin ulei sau apă de nucă de cocos organice;
· Parfumuri excepționale cu uleiuri esențiale provenite din surse etice;
· Formule biodegradabile;
· Flacoane create din plastic 100% reciclat, complet reciclabile (inclusiv etichetele).

Toate aceste elemente se înscriu în „Planul Unilever pentru un stil de viață sustenabil”. Love Beauty & Planet consideră că locul amprentelor este în nisip, nu în mediul înconjurător. Ca atare, face tot ceea ce-i stă în putință pentru a se asigura că are o amprentă de carbon neutră.

Portofoliul Love Beauty & Planet cuprinde produse pentru îngrijirea părului (șampon, balsam, șampon uscat, mască), produse pentru curățarea și îngrijirea pielii (gel de duș, loțiune pentru corp), declinate în cinci colecții.

În România sunt disponibile:
o Colecția cu unt de Muru Muru & trandafir: șampon, balsam, mască pentru păr vopsit, gel de duș, loțiune de corp
o Colecția cu apă de nucă de cocos & mimoză: șampon, balsam pentru volum, gel de duș, loțiune de corp
o Colecția cu ulei de nucă de cocos și ylang-ylang: șampon, balsam și mască pentru păr deteriorat
o Colecția cu rozmarin organic și vetiver: gel de duș, șampon și balsam pentru păr normal cu tendință de îngrășare
o Colecția cu unt de Shea și lemn de santal: gel de duș și loțiune de corp
o Șampon uscat cu citrice & ceai verde.

Love Beauty & Planet este disponibil în magazinele de profil dar și on-line (douglas.ro, emag.ro, elefant.ro).

Mai multe informații sunt disponibile online, pe https://www.lovebeautyandplanet.com/ro/home.html, dar și în social media, pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/lovebeautyandplanetro/ și pe contul de Instagram https://www.instagram.com/lovebeautyandplanet_ro/.

Love Beauty & Planet te inspiră să faci o schimbare în fiecare zi, pentru tine și pentru viitor. #smallactsoflove #lovebeautyandplanet #vegan

Echipele implicate în campania de lansare a brandului sunt:
Din partea Unilever: Iulia Floricică (Brand Building Core Foods & Incubator Marketing Manager Unilever South Central Europe), Tijana Maljevic (Incubator Project Leader), Andra Ionescu (Key Account Manager New Channels and Incubator), Claudia Fulgeanu (HPC Incubator Marketing Lead Unilever South Central Europe).
Din partea IMAGE PR: Larisa Minune (Account Executive)
Din partea MindShare: Lavinia Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital Connections Planner), Ramona Voicu (Account Manager)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *