Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Unilever, cea mai mare companie de larg consum, a lansat in Romania

ThinkDigital

campania Dero Greenworld cu ajutorul MediaMind

Unilever, una dintre cele mai importante companii de pe piaţa de larg consum, a lansat cu succes noua sa campanie pe internet pentru brand-ul Dero, cu ajutorul MediaMind (www.mediamind.com), liderul global independent în domeniul soluţiilor tehnologice de marketing digital.

Aceasta campanie a folosit o varietate de formate interactive utilizând abilitatea MediaMind de a spori creativitatea şi de a oferi totodată rapoarte semnificative de date.

Campania a fost planificată şi executată de către agenţia Mindshare cu suportul Thinkdigital, reprezentantul official al MediaMind atât în România cât şi în Sud-Estul Europei.

Despre MediaMind:

MediaMind, lider global independent în domeniul soluţiilor tehnologice de marketing digital, oferă un set integrat de instrumente pentru managementul campaniilor end-to-end. Soluţiile oferite de către MediaMind permit utlizatorilor să îşi desfăşoare campaniile în media digitală atât pe web-site-uri, în jocuri video sau pe mobil şi să folosească o varietate de formate, incluzând atât formatele standard dar şi unele specifice, ce folosesc tehnologia rich-media, in-stream video, display şi search.

Bucuresti, 21.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.