Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Unilever a ales THE PRACTICE pentru comunicarea corporativa

UNILEVER South Central Europe a ales agenția de PR THE PRACTICE pentru gestionarea contului de comunicare corporativă pe piața românească. Alegerea s-a facut în urma unei licitații desfășurate în lunile aprilie – mai, la care au participat și alte trei agenții de relații publice.

În cadrul acestui parteneriat, care se întinde pe o perioadă inițială de un an, THE PRACTICE va oferi companiei UNILEVER o gamă complexă de servicii de relații publice. Specialiștii agenției vor sprijini noul client prin consultanță strategică pentru comunicarea corporativă atât internă, cât și externă, prin dezvoltarea și implementarea de proiecte ce vizează informarea corectă și implicarea activă a grupurilor țintă ale companiei, incluzând mass-media, lideri de opinie, angajați și parteneri de business, precum şi prin desfășurarea de programe din zona sustenabilităţii.

Primul proiect creat de THE PRACTICE pentru UNILEVER se implementează chiar zilele acestea în sediul din București al companiei – este vorba despre o acțiune creativă de comunicare internă menită să sublinieze interesul major pe care Unilever îl acordă folosirii cu responsabilitate a resurselor planetei și să demonstreze angajaților companiei că acțiunile lor mici pot aduce schimbări importante („Small Actions. Big Difference” fiind crezul internațional al Unilever în ce privește dezvoltarea sustenabilă).

„Suntem una dintre cele mai importante companii active pe piața din România și de aceea tratăm cu foarte multă responsabilitate comunicarea cu publicurile co-interesate. Aveam nevoie de un partener cu o perspectivă inedită în comunicarea noastră corporativă, care să ne susțină în demersurile privind responsabilitatea socială. Ne-am îndreptat către echipa THE PRACTICE pentru că ne-a cucerit prin abordarea strategică, demonstrând înțelegerea clară a rezultatelor pe care le așteptăm, prin ideile creative și entuziasmul cu care cei din agenție ne-au înconjurat. Mulțumim tuturor agențiilor participante în procesul de selecție pentru implicarea lor”, a declarat Dana Dobrescu, Communications Manager Unilever South Central Europe.

„E o mândrie să lucrăm pentru Unilever. Ne bucurăm extrem de mult pentru acest parteneriat care înseamnă pentru noi o reconfirmare a competențelor echipei noastre în comunicare corporativă și CSR. Avem toată încrederea în succesul acestei colaborări”, a adăugat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.

THE PRACTICE este cea mai premiată agenție românească de PR. Având o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe creativitate și rezultate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil locale și internaționale, fiind prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions și Global Sabre Awards, dar și singura agenție care are un Grand Prix al unei competiții internaționale de profil (Platinum SABRE, EMEA SABRE Awards 2008). Pe plan local, agenția este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internațional partener pentru România al MSLGroup, una dintre cele mai importante rețele globale de relații publice. Mai multe detalii despre agenție găsiți pe www.thepractice.ro,  www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.

Bucuresti, 12.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.