free download 78 travel guides written by experts

UniCredit Tiriac Bank colaboreaza in 2011 cu 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu si Republika

UniCredit Ţiriac Bank a desemnat 23 Communication Ideas, Rogalski Grigoriu şi Republika Interactive pentru dezvoltarea campaniilor de publicitate through-the-line şi a programelor de relaţii publice. Cele trei agenţii au câştigat licitaţiile organizate de echipa de comunicare a băncii la începutul acestui an.

23 Communication Ideas va dezvolta strategia de creaţie a UniCredit Ţiriac Bank şi va gestiona implementarea campaniilor de promovare a produselor de Retail şi Corporate, precum şi a campaniilor de imagine.

Agenţia Rogalski Grigoriu va colabora cu UniCredit Ţiriac Bank pentru elaborarea şi aplicarea strategiei de PR pentru anul 2011, menită să sprijine poziţionarea băncii pe piaţa din Romania. De asemenea, echipa Rogalski Grigoriu va gestiona implementarea tactică a programelor de comunicare internă a băncii.

Republika Interactive va gestiona imaginea UniCredit Tiriac Bank în mediul online, fiind responsabilă de realizarea şi punerea în practică a strategiei şi a conceptelor creative în comunicarea cu utilizatorii români.

“Am ales trei agenţii puternice, care au demonstrat o bună înţelegere a obiectivelor noastre de comunicare, gândirea strategică şi creativitatea de care o companie-lider are nevoie. Ca bancă europeană de top, suntem dedicaţi să aducem un plus de valoare clienţilor, oferind răspunsuri concrete şi beneficii reale la oportunităţile şi provocările cu care aceştia se confruntă în viaţa de zi cu zi. Împreună cu partenerii noştri ne dorim să punem în practică o strategie de informare corectă şi atractivă, care să corespundă profilului nostru ca profesionişti.”, a declarat Anca Nuţă, Identity & Communication Director al UniCredit Ţiriac Bank.

Bogdan Naumovici, director de creaţie 23 Communication Ideas, a declarat: „UniCredit Ţiriac Bank face parte dintr-un grup puternic, prezent în 22 de ţări, care este pe cale să-şi definească poziţionarea, strategia de comunicare sau asocierea cu UEFA Champions League. România este una dintre ţările care au leadership în acest proces, pe unele dintre componente. Este o provocare pe care şi-ar dori-o orice comunicator. Deloc în ultimul rând, echipa UniCredit Ţiriac Bank este motivată şi inspirantă, o echipă cu care am colaborat excelent în 2010 în proiectele privitoare la UEFA Champions League.”

"Încă de la citirea briefului de licitaţie, am realizat că ne pregătim pentru un brand ambiţios şi puternic, ale cărui obiective ne vor provoca la nivel strategic, creativ şi de implementare. Suntem foarte motivaţi de diversitatea acţiunilor şi de toate oportunităţile profesionale aduse de acest nou mandat”, a declarat Alina Damaschin, CEO Rogalski Grigoriu.

“Am apreciat încă de la început deschiderea şi înţelegerea pe care echipa de comunicare a UniCredit Ţiriac Bank le arată faţă de mediul online. Tocmai de aceea, acest parteneriat ne bucură cu atât mai mult cu cât avem convingerea că împreună vom dezvolta anul acesta proiecte inovatoare la nivelul comunicării online pentru produsele de Retail şi pentru comunicarea Corporate”, a declarat Justin Kadima, General Manager Republika Interactive.

Despre UniCredit Ţiriac Bank

UniCredit Ţiriac Bank face parte din reţeaua UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa Centrală şi de Est şi unul dintre cele mai mari din Europa. UniCredit Ţiriac Bank este un veritabil "one-stop-shop" de servicii financiare, de care beneficiază în prezent 520.000 clienti activi prin intermediul a 234 de sucursale. În România, grupul oferă o gamă largă de produse specializate şi servicii şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Partner.

Despre 23 Communications Ideas

23 este shop-ul de idei din cadrul grupului Leo Burnett, condus de Bogdan Naumovici şi care concepe soluţii neconvenţionale de comunicare pentru rezolvarea problemelor de business.

Despre Rogalski Grigoriu

Rogalski Grigoriu Public Relations este una din cele mai premiate şi reputate agenţii de PR din România care face parte din Tempo Creative Group. Succesul se datorează procesului de management al reputaţiei brandurilor prin idei care influenţează alegerile şi convingerile publicului. Rogalski Grigoriu este singura agenţie românească deţinătoare a 4 trofee IPRA (International Public Relations Association) pentru digital PR, creativitate şi eficienţă în conceperea campaniilor de PR şi a 3 Golden Awards SABRE pentru excelenţă în managementul comunicării de criză, educaţie publică şi servicii financiare.

Despre Republika Interactive

Republika Interactive, unul dintre principalii furnizori de servicii de promovare online, este o agenţie interactivă specializată pe dezvoltarea aplicaţiilor şi campaniilor de social media. Republika oferă servicii de social media marketing, direct response marketing şi brand reputation management alături de construirea siteurilor optimizate pentru motoarele de căutare, dezvoltarea campaniilor pay-per-click şi campaniilor de activism online comercial, dar şi dezvoltarea platformelor sociale, a blogurilor, CMS-urilor şi aplicaţiilor interactive.

Bucuresti, 10.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *