Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un succes 100% romanesc: DIVERTA imi place!

Dupa cinci ani de prezenta pe piata de retail, numele celui mai mare lant de magazin media din Romania a devenit mai mult decat o marca: Diverta inseamna locul pe care il viziteaza, in fiecare luna, peste 750.000 de  persoane.

Motivatia celor 9 milioane de oameni care au intrat in 2006 in Diverta a fost multipla: dorinta de a afla care sunt noutatile culturale, intentia de a achizitiona unul din produse sau nevoia de a petrece timp “intr-un loc care le place”.

Un studiu la nivel national realizat recent de Gallup Romania releva faptul ca diversitatea ce caracterizeaza conceptul Diverta determina publicul sa asocieze brandul cu cateva elemente definitorii: Diverta este cel mai cunoscut magazin din Romania care vinde carte, cel mai cunoscut magazin care vinde produse media si are cea mai mare notorietate intre magazinele care vand articole scolare si produse office. 31% din bucurestenii intervievati considera Diverta ca fiind cel mai cunoscut magazin de carte, 18% din acestia mentionand Diverta ca prima optiune. Mai mult de jumatate din locuitorii capitalei – 54% – localizeaza Diverta ca fiind cel mai cunoscut magazin care vinde papetarie si produse office, 19% din ei mentionand Diverta ca prima optiune in decizia de cumparare.

In ceea ce priveste grupa de IT&C, magazinele Diverta sunt localizate de catre cosumatorii acestui tip de produse alaturi de marii retailisti consacrati, 6% din cei intervievati mentionand Diverta ca prima optiune pentru magazinele care comercializeaza produse IT.

Acelasi studiu subliniaza faptul ca reteaua Diverta atrage mai multe categorii de consumatori. Cumparatorii impulsivi (39%) obisnuiesc sa cumpere produse doar pentru ca le-au placut sau le-a placut reclama lor; ei au sub 35 de ani, un nivel ridicat de venit si sunt dispusi sa plateasca mai mult doar pentru a cumpara din cadrul unui magazin renumit. Pe locul al doilea se afla cumparatorii “turist” (32%), asa-zisii window-shopper, care intra in magazine fara a avea ceva de cumparat in mod special, ci doar pentru a se relaxa; au varsta medie (35-45 ani) si sunt in general femei. A treia categorie de public o reprezinta cumparatorii meticulosi (29%), aceia care analizeaza serios pretul si cumpara planificat, in general barbati, familisti, peste 54 de ani, cu venituri cel mult medii.

Punctele tari ale magazinelor Diverta sunt: calitatea produselor, aspectul general al magazinelor, ambientul si nu in ultimul rand mix-ul comercial.

In ceea ce priveste aspectul loialitatii si satisfactiei clientiilor, studiul releva faptul ca 78% din clienti sunt multumiti si extrem de multumiti de magazinele Diverta, iar 6% „nu-si pot imagina lumea fara Diverta” – acest indicator relevand practic faptul ca magazinele Diverta sunt considerate ca fiind mai mult decat un spatiu comercial, Diverta fiind asociata cu un mediu prietenos si relaxant in care te simti foarte bine: „Diverta imi place!”.

Studiul a fost realizat  la nivel national, in 31 de orase in care Diverta are deschise magazine (Iasi, Constanta, Timisoara, Craiova, Galati, Cluj-Napoca, Brasov, Campia Turzii, Ploiesti, Oradea, Bacau, Pitesti, Arad, Sibiu, Medias, Satu Mare, Ramnicu Valcea, Focsani, Targu Jiu, Resita, Caransebes, Bistrita, Slatina, Hunedoara, Deva, Alba Iulia, Zalau, Slobozia, Miercurea Ciuc, Curtea de Arges si Bucuresti).    
Chestionarul a fost aplicat fata in fata, la domiciliul a 938 de respondenti cu varsta peste 18 ani.

Bucuresti, 17.1.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.