Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un studiu Oracle arata ca silozurile operationale impiedica eficienta aplicatiilor Cloud

Oracle

Un set extins de aplicații Cloud integrate, ajută organizațiile să reducă provocările legate de eficienţa operaţională şi inovare
Redwood Shores, CA

Organizațiile se așteaptă de la Cloud nu doar să schimbe modul în care ele achiziționează și consumă IT, dar și să aibă un impact asupra activității de business. De altfel, una dintre principalele motivații ale organizațiilor care implementează aplicații cloud este dorința de a îmbunătăți agilitatea operațională și eficiența. Pentru a determina dacă aplicațiile cloud răspund acestei dorințe, Oracle a stabilit un parteneriat cu firma de cercetări de piață Dynamic Markets, în vederea realizării unui sondaj printre 1.355 de manageri de la companii din întreaga lume, selectate dintre cele cu venituri de cel puțin 65 milioane de dolari.

Rezultatele au arătat că, de multe ori, silozurile operaționale împiedică organizațiile să își atingă scopul de a îmbunătăți performanța de business, și au subliniat nevoia unui set extins de aplicații cloud integrate.

Date relevante

・ Oracle a anunțat astăzi rezultatele studiului “Cloud for Business Managers: the Good, the Bad, and the Ugly”, care dezvăluie faptul că, la nivel mondial, majoritatea companiilor nu și-au integrat încă aplicațiile Cloud, într-un mod adecvat, pe întreaga gamă a funcțiilor de business.
Din această cauză, multe dintre companii au raportat ineficiențe operaționale și provocări legate de inovare.
・ Raportul de cercetare de piață independent, realizat de Dynamic Markets, detaliază interviurile luate celor 1.355 de decidenți cu funcții de conducere, de la companii din întreaga lume. Respondenții au fost selectați dintr-o gamă largă de funcții de business, incluzând R&D, Sales/Commerce/E-commerce, Marketing, CRM, Finance și HR.
・ Raportul arată că:
         ○ Mai mult de jumătate dintre repondenți (54%) afirmă că angajații din departamentul lor au avut timpi morți în ultimele șase luni, din cauza problemelor de integrare cloud. Practic, departamentele care nu folosesc deloc aplicații cloud au fost afectate de colegii lor care le utilizează.
         ○ Peste jumătate dintre companii (52%) au avut de suferit din cauza depășirii termenelor limită, iar trei sferturi dintre repondenți (75%) și-au văzut afectată capacitatea de a inova din cauza slabei integrări a aplicațiilor cloud, fapt care a lăsat aplicațiile izolate de restul funcțiilor de business.
         ○ Aceasta în ciuda faptului că, pentru majoritatea companiilor, una dintre principalele motivații pentru implementarea de aplicații cloud este dorința de a îmbunătăți agilitatea operațională și eficiența.

Constatări-cheie

・ Impactul slabei integrări cloud asupra productivității de business: Mai mult de jumătate dintre companii (54%) au afirmat că departamentele lor au avut timpi morți în ultimele șase luni, din cauza problemelor de integrare a aplicațiilor cloud, printre cele mai afectate fiind departamentele care nici măcar nu folosesc aplicații cloud. Suplimentar, 54% dintre companii au spus că termenele limită ale unor proiecte au fost depășite în ultimele șase luni, din cauza unor probleme similare, legate de lipsuri în integrarea aplicațiilor.
・ Silozurile de aplicații se dovedesc a fi o provocare pentru inovare: Marea majoritate a companiilor (83%) au fost împiedicate să obțină cele mai bune rezultate din aplicațiile cloud ale departamentelor lor, un sfert dintre ele acuzând slaba integrare cu alte aplicații. De remarcat, 75% dintre companii au afimat că abilitatea lor de a inova, folosind aplicații cloud, a fost de asemenea afectată, 53% dintre ele indicând o lipsă de integrare. Imposibilitatea de a integra aplicația cloud cu alte produse software deținute de companie, a fost menționată de 36% dintre repondenți, ca fiind o problemă, urmată de imposibilitatea de a personaliza aplicația cloud pentru nevoile specifice ale companiei (33%).
・ Așteptările legate de cloud nu se materializează din cauza silozurilor de procese de business: Mai mult de trei sferturi dintre companii (76%) au afirmat că motivația lor, atunci când au implementat aplicațiile cloud, a fost să obțină un acces rapid la software, în timp ce 47% dintre repondenți au făcut-o pentru a avea acces la soluții software mai adecvate pentru departamentul lor. Aceste date contrastează dramatic cu experiențele reale ale companiilor, fapt care subliniază importanța scoaterii proceselor de business și aplicațiilor din silozurile organizaționale.
・ Companiile vizează o mai bună integrare a aplicațiilor: Vestea bună este că majoritatea companiilor au recunoscut nevoia de a integra mai bine funcțiile de business și aplicațiile. Marea majoritate a companiilor (81%) afirmă că este important ca aplicațiile cloud să fie integrate complet între ele și în raport cu alte produse software din cadrul organizației. În timp ce 50% dintre companii susțin că au integrat aplicațiile cloud, astfel încât sunt capabile să acceseze date cloud în alte departamente, direct din propria aplicație de business departamentală, unul din două departamente este încă incapabil să facă acest lucru.

Citat relevant

・ “Aplicațiile cloud au puterea de a îmbunătăți dramatic performanța afacerii, concomitent cu reducerea costurilor, dar numai dacă ele pot lucra pe toată aria funcțiilor de business. Spre exemplu, managerii de vânzări au nevoie ca instrumentele lor de planificare a teritoriului și gestionare a cotelor să fie integrate cu aplicațiile de Resurse Umane și Compensare, pentru a stăpâni mai bine comportamentul de vânzare și a putea atinge țintele de vânzări. Abonarea la un serviciu cloud este relativ simplă, însă modul cum respectiva aplicație se potrivește cu restul întreprinderii, inclusiv cu sistemele on-premise și celelalte aplicații cloud, trebuie bine gândit”, a declarat Rex Wang, vice president of product marketing, Oracle. “Portofoliul Cloud al Oracle a fost construit în această idee, ceea ce ne permite să oferim soluții cloud integrate, pentru întreaga întreprindere. Aceasta este o abilitate unică, ceea ce înseamnă că clienții noștri își pot procura toate necesitățile cloud dintr-un singur loc, livrând procese integrate pe toată gama liniilor lor de business”, a mai precizat Wang.

Resurse suplimentare

Oracle Cloud – Learn more
cloud.oracle.com – Try it
Research Study: Cloud for Business Managers: the Good, the Bad, and the Ugly

1.355 de chestionare au fost colectate de la companii cu venituri de peste 65 milioane de dolari. Toți repondenții au confirmat, anterior interviului, mărimea propriei organizații după cifra de afaceri, precum și rolul lor, departamentul și nivelul funcției de conducere în cadrul acestuia. Cercetarea a fost realizată de o firmă de cercetări de piață independentă, Dynamic Markets. Companiile incluse în studiu provin din următoarele țări: Australia, Brazilia, China, Franța, Germania, Ungaria, India, Italia, țările nordice, Rusia, Singapore, Africa de Sud, Spania, Turcia, Emiratele Arabe Unite, Marea Britanie și SUA.

Bucuresti, 16.05.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.