Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un spot inovativ pentru noua pozitionare Poiana

Noul spot realizat de Ogilvy&Mather aduce în prim plan noua poziţionare a mărcii locale Poiana, lider al pieţei de ciocolată aflat în portofoliul Kraft Foods România – o ciocolată pentru buna-dispoziţie în familie şi bucuria de a fi împreună cu cei dragi.

Campania debutează cu spotul TV “Timelapse“ ce reprezintă prima execuţie dintr-un şir de mesaje ce transmit optimismul brandului Poiana, într-un mod relevant şi actual pentru consumatori.

“Noua poziţionare readuce în prim plan valorile recunoscute ale mărcii, cele care au trecut testul timpului, devenind parte din identitatea Poiana: familie, plăcerea de a împarţi, încredere, calitate constantă în timp. Pentru consumatorii din România, Poiana reprezintă reperul din punct de vedere al calităţii ciocolatei, este gustul familiar pe care iţi place să îl imparţi cu cei dragi.” a declarat Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Chocolate Category Kraft Foods România.

Spotul reprezintă o inovaţie în specificul comunicării brandului Poiana şi se diferenţiază puternic prin modalitatea de realizare, îmbinând nu numai tehnici de producţie complexe (motion control, time lapse, stop camera, etc) ci şi procedee elaborate de post-producţie (cadre obtinute prin combinari multiple de layere, cadre ce se desfasoară simultan atât la viteza normală cât şi cu viteze accelerate).

Campania adresată consumatorilor de ciocolată, întareşte mesajul mărcii Poiana referitor la frumuseţea bucuriei împărtăşite.

“Poiana vorbeşte despre momentele împărtăşite în familie într-un mod firesc, cu sinceritate şi simplitate. De aceea am ales să surprindem micile bucurii ale familiei în plină desfăşurare şi să le punem în valoare printr-un tempo special. Sunt momente din viaţa cotidiană a familiei, momente pigmentate cu ciocolată şi prezentate într-o manieră modernă.” – spune Cătălin Georgescu, Copywriter Ogilvy.

Echipa Ogilvy&Mather ce a realizat această campanie este formată din : Albert Nica – Executive Creative Director, Radu Zaharescu – Art Director, Catalin Georgescu – Copywriter, Oana Boghici – AV Producer, Nicoleta Ghinea – Account Manager, Alina Chiriac – Account Executive.

Din partea Kraft Foods, proiectul a fost coordonat de Cristina Mosteanu – Marketing Manager Confectionary & Biscuits, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager Chocolate Category şi Ana Stan – Marketing Assistant.

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de producţie Abis Studio şi a echipei de producători formată din Gabi Antal şi Adrian Dumitrescu.

Bucuresti, 22.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.