Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un spectacol extraordinar: Citigo meets ‘Tiësto’

· ŠKODA prezintă Citigo şi Tiësto
· Un debut plin de vigoare al mărcii ŠKODA, la conferinţa de presă de la salonul auto din Geneva
· O nouă apariţie în segmentul subcompact aflat în plină dezvoltare, noi grupe de clienţi vizate
· Designul atractiv înzestrează Citigo cu un caracter aparte

“Showtime!” pentru noul Citigo: inovatorul model subcompact al producătorului ceh de automobile ŠKODA a oferit pentru prima prezentare de anvergură de la salonul auto de la Geneva un spectacol cu legendarul DJ şi producător Tiësto. Sub moto-ul “Meet Citigo”, maşina a apărut pe scenă în versiunile cu trei şi cinci uşi, în timp ce o versiune special editată a videoclip-ului lui Tiësto “What Can We Do (A Deeper Love),” produsă exclusiv pentru Citigo, a putut fi auzită pe întreaga durată a conferinţei. Videoclipul complet poate fi văzut exclusiv pe pagina de Facebook ŠKODA (www.facebook.com/Skoda).

Odată cu lansarea modelului Citigo la Salonul Auto de la Geneva, Tiësto şi ŠKODA au anunţat încheierea unui parteneriat prin care se vor explora metode noi şi interesante de a continua activitatea de susţinere a campaniei din 2012, dedicată lansării acestui model. La premiera ŠKODA Citigo cu cinci uşi, ŠKODA oferă o nouă aplicaţie pentru dispozitivele mobile, “ŠKODA MEET app”, care permite oamenilor să se întâlnească uşor cu prietenii lor, cu maşina lor sau cu ŠKODA la evenimente, într-un mod distractiv. Aplicaţia face parte din campania care introduce modelul Citigo pe piaţă şi este disponibilă pe Appstore şi Android Market, începând de acum.

“Plin de tinereţe, actual şi cu sentiment – acesta este Tiësto, şi acesta este Citigo,” a declarat Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Ne dorim ca Citigo să se bucure de mult succes anul acesta şi să atragă noi categorii de clienţi către marcă. De aceea, avem noi abordări şi în ceea ce priveşte metodele de comunicare: parteneriatul nostru cu Tiësto se potriveşte perfect cu poziţionarea noului nostru automobil subcompact.” Cooperarea dintre ŠKODA şi Tiësto a început din 2011, când artistul a fost prezent la Conferinţa Mondială a Dealerilor ŠKODA din Praga, cea mai mare reuniune, de până acum, a reprezentanţilor mărcii.

Un automobil subcompact premiat

Ediţia 2012 a Salonului Auto de la Geneva a marcat debutul mondial al versiunii cu cinci uşi a modelului Citigo. Automobilul va fi introdus pe pieţele din Europa în versiunea cu trei şi cu cinci uşi. Acasă, în Republica Cehă, versiunea cu trei uşi a debutat, cu succes, încă din 2011, fiind desemnată, încă de la început, “cea mai bună maşină de oraş” în cadrul competiţiei “Maşina Anului 2012”.

Cel mai nou membru al gamei ŠKODA reprezintă intrarea mărcii în segmentul subcompact, aflat într-o ascensiune rapidă şi joacă, în acelaşi timp, un rol esenţial în strategia de dezvoltare a companiei. “Citigo va continua ofensiva modelelor ŠKODA şi în 2012 şi va contribui la creşterile ulterioare,” a declarat Vahland. În primele două luni din 2012, ŠKODA a înregistrat, din nou, o creştere a volumului de vânzări, la nivel mondial, avansând cu 11,6 procente, la 147.505 autovehicule comercializate şi continuând astfel, fără întrerupere, succesul de anul trecut. În 2011, ŠKODA a vândut 879.200 de automobile, mai multe decât oricând în istoria sa de 117 ani. ŠKODA intenţionează să continue această creştere puternică şi în anii care urmează, graţie modelului Citigo şi a altor modele noi. Până în 2018, compania ţinteşte către o creştere a vânzărilor, la cel puţin 1,5 milioane de unităţi la nivel mondial.

“Simply Clever” şi un design aparte

Citigo se numără printre cele mai compacte şi totuşi cele mai spaţioase reprezentante ale clasei subcompacte. În special, remarcabil este designul precis, autentic şi atractiv, care înzestrează acest automobil cu un caracter aparte. Este primul model Škoda care poartă noul logo al mărcii şi impresionează prin proporţiile, liniile şi suprafeţele sale clare. Printre caracteristicile ingenioase, cu ajutorul cărora se aliniază cu sloganul ‘Simply Clever’ al mărcii, se numără suportul pentru documente şi fotografii, cârligul pentru geantă, integrat în capacul torpedoului, sau gama de plase pentru reţinerea obiectelor de la bord.
Citigo este la înălţime şi în ceea ce priveşte nivelul de siguranţă. Conceptul său exemplar de siguranţă i-a adus scorul maxim, de cinci stele, în testul de impact Euro NCAP, împreună cu VW up! şi SEAT Mii.
Mulţumită noilor motoare pe benzină, cu trei cilindri şi o capacitate cilindrică de un litru, în două variante de putere (44 kW/60 CP şi 55 kW/75 CP), noul automobil este agil şi eficient. Cea mai economică variantă, Green tec, consumă doar 4,1 l/100 km. Emisiile de CO2 ale versiunii Green tec sunt de numai 96 g/km.

Mladá Boleslav/Geneva / Bucuresti, 09.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.