Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un show pacatos, din nou invingator in clasamentul audientelor

Telespectatorii au rămas joia aceasta alături de păcătoşii Capatos şi Stoian, dar şi frumoasele asistente Mădălina şi Daniela, într-o ediţie provocatoare a emisiunii “Un show păcătos”. În platou au venit ieri Silvia Pop care a făcut dezvăluiri despre trecutul ei şi Cristina Strecopitov, magician. Şi de această dată, Capatos a învins concurenţa, emisiunea impunându-se lider de piaţă atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului 18+ urban. Tot ieri, s-au menţinut în topul preferinţelor telespectatorilor şi cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu”, Observator 13, Observator 16 şi Observatorul de noapte.

Emisiunea moderată de Dan Capatos s-a impus joi pe prima poziţie în topul audienţelor la nivel urban, cu un rating mediu de 2,9 puncte şi 10,4 % cotă de piaţă. În acelaşi interval, locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, cu 2,5 % rating şi 9,1 procente share, iar Kanal D a ocupat cea de-a treia poziţie. La nivelul targetului 18+ urban, “Un show păcătos” a condus clasamentul de audienţă cu 3,1 % rating şi 10,6 procente cotă de piaţă, a doua poziţie fiind ocupată de Pro TV.

Şi cele două ediţii “Mireasă pentru fiul meu” s-au menţinut pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban şi 18+ urban.

Astfel, ediţia de dimineaţă “Mireasă pentru fiul meu” s-a impus lider de piaţă cu 2,3 procente rating şi 15 % share la nivelul targetului all urban, cel de-al doilea loc în clasament fiind ocupat de Antena 3 cu 1,2 % rating şi 8,2 % share. Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval de difuzare, 13:59-16:00, înregistrând la nivelul targetului all urban un rating de 3,1 % şi 15,8 % share, în vreme ce Pro TV obţinea doar 1,6 % rating şi 8,3 % cotă de piaţă.

Joi, Observator 13, prezentat de Oana Frigescu şi Observatorul de noapte cu Octavia Geamănu s-au clasat pe primul loc în topul audienţelor la nivelul targeturilor all urban şi 18+ urban. Şi Observator 16 şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă la nivelul targetului 15-54 urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe targetul All urban,15-54 Urban şi 18+Urban
Perioada 17 Mai 2012

Bucuresti, 18.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.