Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un sat, un copil: campanie pentru susținerea copiilor remarcabili din 20 de sate din România

Un sat Un copil ING Bank Fundația Inimă de Copil

În perioada 13-24 aprilie, Fundația Inimă de Copil alături de ING Bank România derulează o campanie de donații pentru proiectul Un sat, Un copil. Proiectul vizează susținerea copiilor din familii defavorizate care locuiesc în peste 20 de sate din patru județe din Sud-Estul României: Galați, Brăila, Vrancea și Vaslui.

Mai precis, este vorba despre tinerii care au rezultate remarcabile la învățătură și care își doresc foarte mult să continue să învețe, să își cultive pasiunile, însă nu au posibilitatea de a face acest lucru.

Un sat Un copil ING Bank Fundația Inimă de Copil

”Inspirația pentru programul de burse Un Sat, Un Copil a fost prima noastră întâlnire cu Valentina. Când am aflat de ea, trăia într-o casă fără electricitate. Cu toate acestea, era prima din clasă și tocmai ratase participarea la Olimpiada Județeană de Fizică pentru că părinții ei nu au avut în casă nici măcar 16 lei – costul biletului de autobuz. După ce am început să o susținem, lucrurile s-au schimbat mult pentru ea. Doi ani mai târziu, aceasta a obținut locul 7 pe țară la Olimpiada de Fizică.

În plus, am reușit să convingem părinții să o lase să își continue studiile la un liceu foarte bun din Galați. Acum este studentă, în ultimul an, la Facultatea de Chimie în București. Sora ei, Mihaela, a mers pe același drum cu aceeași determinare și ambiție. Este studentă la Facultatea de Biologie din București în anul întâi.

Toți sunt copii cu rezultate excelente la învățătură care sunt în pericolul de a renunța la școală din cauza sărăciei. La Inimă de Copil primesc 12 burse pe an, an de an, rechizite, îmbrăcăminte, încălțăminte, cadouri, merg în tabere și au parte de experiențe de învățare non-formală, iar familiile lor sunt în grija unui asistent social.

Faptul că ING Bank România se alătură misiunii noastre și a început, alături de noi, o campanie de donații pentru proiectul Un sat, Un copil, îmi aduce încrederea că împreună putem face mult mai mult pentru copiii de excepție și sunt recunoscătoarea pentru acest lucru.” a declarat Anna Cristina Burtea, Director Executiv al Fundației Inimă de Copil.

Cei care doresc să se implice în susținerea copiilor au posibilitatea de a dona direct prin intermediul aplicației mobile Home’Bank, prin accesarea bannerului de campanie sau intrând la secțiunea Plăți > Donează. Dacă aceștia nu sunt clienți ING, pot dona direct în contul Fundației Inimă de Copil: RO98RNCB0141032886400001.

”O societate sănătoasă, inclusiv din punct de vedere financiar, are la bază oameni care reușesc să își urmeze pasiunile. Mulți dintre copiii români cu rezultate școlare bune, deși își doresc să învețe, se află în situația în care visurile lor sunt mult mai greu de realizat. Proiectul Un sat, un copil e unul dintre cele votate și susținute recent de către colegii noștri în programul anual de granturi, Adoptă un proiect. Ca de fiecare dată, contribuim la extinderea acestor programe sociale cu sprijinul clienților noștri.

În 2020, ajutorul clienților care au ales să folosească funcționalitatea Donează din HomeBank, a completat sprijinul ING cu peste 180.000 EUR în cele trei campanii sociale propuse. De aceea, cu această soluție digitală ușor de folosit, avem încredere că și de această dată, donație cu donație, vom reuși împreună să contribuim la construirea unui viitor mai bun.” a adăugat Alexandra Maier, Senior Corporate Social Responsibility Specialist ING Bank România.

O a treia variantă pentru cei care vor să susțină copiii din comunitățile defavorizate este participarea în campania derulată pe paginile de Facebook și Instagram ale ING Bank România. Aceștia trebuie să scrie în comentarii la postările dedicate campaniei despre pasiunile lor când erau copii și să dea tag persoanelor care le-au ajutat să le urmeze. Comentariile vor fi transformate ulterior în donații de câte 3 euro din partea ING pentru Fundația Inimă de Copil.

Toți banii strânși vor fi folosiți de Fundație pentru a le oferi copiilor burse lunare de câte 250 de lei/lună, ateliere de dezvoltare personală și sesiuni de consiliere pentru creșterea încrederii în sine.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.