Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un roman la Madrid, un bagaj pierdut si un covor marocan

– ingredientele unei noi calatorii legendare Heineken®

Heineken® lanseaza primul episod din seria aventurilor lui Bogdan Dascalescu, calatorul roman legendar, selectat de Heineken® in urma unei competitii nationale. Bogdan a fost abandonat in Madrid, Spania, fara bagaj, primind doar cateva repere care sa ii ghideze drumul. Singura calauza era dorinta sa de a ajunge la destinatie, fara sa stie exact care va fi aceasta.

Odata ajuns la aeroportul Barajas din Madrid, Bogdan pleaca in cautarea bagajului pierdut avand drept companie pentru drum un covor marocan pe care erau scrise trei indicii. Bogdan reuseste sa gaseasca un hotel si astfel incepe calatoria sa legendara. Primul episod din aceasta calatorie poate fi vazut aici: //www.heineken.com/ro/voyage/incepe-calatoria.aspx.

Heineken® a derulat o campanie inedita pentru a gasi calatorul roman legendar, capabil sa se adapteze la situatii neasteptate si imprejurari neprevazute. Activarea locala face parte din Campania „The Voyage”, prin care Heineken® doreste sa spuna povestea unui roman obisnuit pus in situatii iesite din comun. Peste 2.200 de consumatori Heineken® au avut curajul sa se inscrie in competitia “Legendary Travelers Wanted” si si-au demonstrat abilitatile de calatori legendari. Dupa trei saptamani petrecute in acest experiment, Bogdan Dascalescu (26), din Fagaras, a fost ales de juriu sa porneasca intr-o experienta extraordinara marca Heineken®.

Campania “The Voyage” isi propune sa afle ce pot face oamenii atunci cand sunt scosi din cotidian si abandonati in marele necunoscut, avand la indemana cateva lucruri pentru a gasi drumul spre casa. Protagonistilor le sunt testate inventivitatea, umorul si, mai presus de toate, farmecul personal de care trebuie sa se foloseasca pentru a ajunge la destinatie.

Heineken® a lansat pana in prezent cinci serii Dropped. Prima serie l-a avut ca protagonist pe Rikar, un chelner spaniol abandonat in mijlocul pustietatii in Alaska avand cu el doar un frac si bilete de avion. Cea de-a doua serie il prezinta pe Stavros, un profesor de yoga si dansator din Grecia, care plonjeaza, legat la ochi, in mijlocul Cambodgiei, intr-o barca galbena sub forma de rata. In cea de-a treia serie vedem cum reactioneaza William, asistentul unui fotograf din Brooklyn, New York, cand ajunge legat la ochi in Maroc si se regaseste in fata unei mari provocari: un cub de gheata de aproximativ 900 de kg pe care trebuie sa il transporte prin desert. In cea de-a patra serie Dropped, Heineken® il provoaca pe Clint Jacobs, un grafic designer din Cape Town, Africa de Sud, care este parasutat din avion undeva la granita cu Polonia, pentru a organiza un spectacol de circ. Cea de-a cincea serie ii prezinta pe Murray din Irlanda si Jakub din Polonia abandonati pe o insula pustie din Filipine. Fara sa stie ca urmeaza sa aiba un partener de calatorie, cei doi sunt legati cu catuse unul de celalalt 24 de ore pe zi, timp de 5 zile.

Voyage este cea de-a cincea editie a campaniei integrate Heineken® Legends, care este comunicata pe diverse medii precum TV si online. Consumatorii vor avea o experienta interactiva prin intermediul canalului Heineken® Dropped YouTube channel, unde vor putea urmari fiecare calatorie ‘Dropped’, avand acces la continut de tip documentar.

Bucuresti, 01.10.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.