Porsche Romania a ales Odyssey pentru a comunica oferta specială Skoda Octavia Tour din cadrul programului naţional “Rabla”. Campania se face auzită printr‑un mesaj puternic, ce porneşte chiar de la esenţa brandului Skoda – Simply clever – şi care invită consumatorul să facă o alegere inteligentă. Aceea de a transforma disconfortul în confort, profitând de oferta specială Skoda Octavia Tour.
„Obiectivul campaniei este de a anunţa intrarea Skoda Octavia Tour în programul Rabla şi totodată de a consolida imaginea brandului. De aceea, din punct de vedere strategic, valorea esenţială a brandului Skoda este adusă în faţă, într‑o comunicare clară către client a atributului principal al mărcii – Simply Clever”, spune Ileana Sebe, Strategy&New Business Director Odyssey.
Ideea creativă a fost desprinsă din esenţa brandului şi s‑a concretizat în execuţii simple, dar puternice, în care accentul cade pe consumator.
„Ne adresăm unui consumator inteligent, cu simţ practic pentru care am realizat execuţii care îl implică la nivel cognitiv. Daca execuţiile de TV şi on‑line îl invită să rezolve jocuri de inteligenţă, pe radio mesajul a trecut în registru distractiv, într‑o serie de bancuri ce ilustrează
„Suntem încântaţi de această primă colaborare cu echipa Odyssey. Credem că prin această nouă campanie ne apropiem foarte mult de publicul nostru, prin execuţii care îl implică şi îl inspiră pornind de la valorile brandului”, declară Ileana Pisău, Marketing & Communications Škoda.
Echipa Odyssey care a dezvoltat campania este formată din Alexandru Aron, Cătălin Burcea, Valentin Suciu (Creaţie); Ilinca Apetrei (Client Service); Ileana Sebe, Anca Iuhas (Strategie & New Business).
Din partea Porsche Romania, Vlad Rusu – Brand Manager şi Ileana Pisău – Marketing & Communications Škoda s‑au implicat în realizarea campaniei.