Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou succes pentru Farmec – Gama de deodorante Gerovital Plant a fost desemnată „Best New Non-Food Product”, în cadrul Progresiv Awards 2018

Codrean Pop, Director de Vanzari Farmec, Progresiv Awards

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, este câștigătorul competiției Progresiv Awards la categoria „Best New Non-Food Product”, extinzându-și astfel palmaresul de premii și distincții cu un nou trofeu. Distincția a fost acordată gamei de deodorante Gerovital Plant, lansată în luna iulie a anului trecut.

„Suntem foarte mândri de titlul obținut, întrucât acesta atestă rolul Farmec în dezvoltarea industriei locale de cosmetică și în setarea tendințelor din domeniu. Dezvoltarea gamei de deodorante Gerovital Plant a durat circa 1 an și jumătate și ne bucurăm că implicarea echipelor noastre de cercetare și dezvoltare în crearea acestor produse naturale, de maximă eficiență este recunoscută și apreciată la nivel larg. De asemenea, suntem recunoscători industriei de retail pentru premiul oferit. Colaborarea cu retailerii este una dintre direcțiile strategice ale Farmec, pe care o vom dezvolta cu profesionalism și dedicare în perioada următoare”, a declarat Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.

Codrean Pop, Director de Vanzari Farmec, Progresiv Awards

Clasamentul final a fost făcut public în cadrul Galei Progresiv Awards, care a reunit peste 450 de profesioniști din retail și FMCG (atât furnizori, cât și retaileri). Deodorantele Gerovital Plant au obținut cele mai multe voturi din partea specialiștilor din industrie, la categoria „Best New Non-Food Product”.

Avansul față de competitori a fost asigurat de ingredientele naturale și active utilizate în crearea gamei. Astfel, linia de deodorante Gerovital Plant are la bază formulări cu elemente 100% naturale, precum pudra de tapioca și nu conține Clorhidrat de Aluminiu sau alcool. Aceasta asigură o protecție eficientă și o senzație de prospeţime şi energie de durată.

https://www.prwave.ro/wp-content/uploads/2018/03/Gama-de-deodorante-Gerovital-Plant.jpg

Gama de deodorante Gerovital Plant întrunește patru sortimente – Fresh, Crazy, Fancy şi Pure, fiecare cu propria sa notă de parfum, și este disponibilă în ambalaje de 150 ml şi 40 ml.
Produsele sunt comercializate în supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, în rețeaua de magazine de brand Farmec și Gerovital, precum și în magazinul online www.farmec.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.