Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou motor pentru Octavia

Škoda Octavia va avea o nouă motorizare – actuala linie de motoare pe benzină va fi extinsă cu un motor turbo cu patru cilindri, 1.2 TSI / 77kW, un motor care este deja disponibil pentru modelul Yeti. Acest motor dispune de un cuplu maxim de 175 Nm la 1,550 – 4,100 revs/min-1, şi o viteză de reacţie extrem de mare, fiind soluţia ideală atât pentru oraş, cât şi pentru drumuri lungi. Motorul poate fi cuplat fie la o cutie manuală cu şase viteze sau o transmisie DSG cu şapte viteze.

Urmărind noul trend, volum cât mai mic şi putere mare, acest motor modern face posibilă combinarea criteriilor economice şi de mediu, cu o senzaţie uluitoare în timpul condusului. Cu un consum de 5.7 l/100 km şi emisii record de 114g CO2/km, Octavia 1.2 TSI dispune de norma de poluare EU5, fiind momentan motorul cu cel mai redus consum de benzină al gamei. Această nouă motorizare va fi disponibilă din februarie 2010.

“Suntem foarte mândri de cel mai mic motor al nostru, pentru că este combinaţia ideală între cea mai nouă tehnologie, costuri mici pentru întreţinere şi emisii reduse. Este un motor avansat care oferă plăcere la condus în orice împrejurare”, Dr. Eckhard Scholz, Consiliul Director Škoda Auto, Responsibil pentru Dezvoltarea Tehnologică.

Noul propulsor continuă tradiţia de peste 110 ani a mărcii Škoda în producerea de motoare. Fabrica de la Mladá Boleslav a început producerea acestei unităţi în 2009, plănuind să ajungă la 1.000 unităţi / zi în acest an. Pentru realizarea obiectivului, departamentul de producţie a motoarelor din cadrul Škoda Auto dispune de un număr de 600 de angajaţi producând un număr impresionant de 2.800 motoare / zi.  Ín afară de 1.2 TSI, aici se produc două versiuni ale motorizării 1.2 HTP (două nivele diferite de putere) şi se execută asamblarea finală pentru 1.4 MPI şi pentru motoarele diesel 1.4 TDI PD, 2.0 TDI PD, 2.0 TDI CR.

  Bucuresti, 25.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.