Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Un nou look on-air pentru postul Discovery World

Priviţi Discovery World cu alţi ochi

Discovery Networks Europa Centrală a lansat pe 1 noiembrie un nou look on-air pentru postul Discovery World. Această schimbare include o reactualizare a logo-ului şi o campanie de brand on-air, care vor împrospăta oferta Discovery World. Modificările sunt susţinute printr-o nouă campanie de vânzări şi o acţiune de direct mailing, adresate operatorilor de cablu.

Leszek Zaborowski, Director of Channels, Discovery Networks Europa Centrală, a declarat: “Discovery World este conceput pentru cei profund interesaţi de lumea în care trăiesc şi dornici să afle cât mai multe despre evenimentele care o modelează. Această împrospătare reflectă importanţa pe care o acordăm reprezentării vizuale a brand-ului Discovery şi dorinţa de a veni mereu în întâmpinarea dorinţelor telespectatorilor noştri.”

Discovery World dezvăluie cum, de ce şi ce anume se ascunde în spatele aventurilor vieţii, prin documentare de elită şi serii fascinante precum Tutankamon se dezvăluie, Cine l-a ucis pe JFK? , Fasciştii italieni în culori sau Planeta cuprinsă de furie. Noul look on air va completa mai bine această nouă serie de programe, destinate bărbaţilor maturi şi realizate cu imagini extraordinare, prezentând oameni şi locuri din întreaga lume.

Discovery World are în total 16 milioane abonaţi, la nivel internaţional.

Bucuresti, 02.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.