Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

?Un Făt Frumos şi Sănătos?

Din România pentru UNICEF Moldova
“Pentru un Făt Frumos şi Sănătos” este conceptul câştigător al agenţiei Synergy Communications în licitaţia pentru realizarea unei campanii naţionale de informare a femeilor însărcinate organizată de UNICEF Moldova în martie anul curent.

Conceptul propus de Synergy Communications s-a bazat pe cunoaşterea foarte bună a publicului moldovenesc, un public eterogen, în mare parte bilingv şi supus unor influenţe culturale diversificate. Valorificând un concept tradiţional, “Pentru un Făt Frumos şi Sănătos” s-a impus în faţa altor propuneri venite de la agenţii din România şi Republica Moldova.

Membrilor Synergy care au lucrat pe acest proiect, Mirela Pitu—Director, Ionuţ Stanimir—Strategic Planner li s-au alăturat în regim de freelance doi voinici cu pricepere în ale publicităţii, David Sima – copywriter (cunoscut publicului prin spoturile Romexterra “De la egal la egal”) şi Alexandru Done – art director. Echipa de creaţie a ales comunicarea unui mesaj a cărui simplitate să garanteze forţa şi posibilitatea de a-l transpune cu uşurinţă într-un altfel de spaţiu cu alte necesităţi.

“Ne-a ajutat foarte mult experienţa pe care am avut-o în alte campanii de comunicare publică în Republica Moldova. Şi probabil faptul că şi eu mă pregătesc să am un copil, sper frumos şi sănătos. Am lucrat cu sufletul şi cred că s-a văzut. Cu toate acestea, trebuie să admit că tot băieţii au venit cu mesajul câştigător” a declarat Mirela Pitu, directorul agenţiei.

"Am făcut apel la valorile universale ale povestirilor, spune David Sima, copywriter, pentru a ne asigura că vom vorbi aceeiaşi limbă cu publicul nostru ţintă, nu o limbă a păsărilor ci una pe care să o înţeleagă toată lumea. Astfel, am vrut să ne asigurăm că mesajul va fi receptat în condiţii similare aici, acolo sau oriunde. Poveştile sunt o limbă universală pe care o vom înţelege mereu fără nici o greutate. Rezultatul arată că am gândit bine şi am dovedit toţi zmeii în lupta dreaptă, câştigând acest pitch".

”Vizual ne-am îndreptat către elementele grafice care sugerau universul nemuritoarelor povestiri cu Feţi Frumoşi şi Ilene Cosânzene. De la logo până la ilustraţiile şi fotografiile pe care le-am gândit, totul a urmat liniile de forţă ale simplităţii absolute” – a declarat Alexandru Done – art director.

Timp de un an de zile Synergy Communications îl va duce pe Făt Frumos şi Sănătos prin toate colţurile Moldovei pe toate cananele de comunicare posibile (media, outdoor, pliante, Ghidul Femeii Însărcinate, evenimente, relaţii publice, etc.).

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.