free download 78 travel guides written by experts

Umor dulce-acrisor, adaptat la locsor – noua campanie dezvoltata de Lowe&Partners pentru TIC TAC

TIC TAC și Lowe&Partners, împreună cu New Age Media România, au pregătit o nouă campanie de promovare pentru Tic Tac Strawberry Mix, drajeurile roz, cu gust surprinzător, dulce-acrișor.

„Cum altfel să comunice drajeurile puse pe șotii decât… prin prezența lor în orice discuţie? Ideea campaniei Umor dulce-acrișor adaptat la locșor a fost de a îmbina în mod optim forma și conţinutul pentru a transmite cel mai bine mesajul și personalitatea brandului: glumeț, conectat, spontan. De aici a rezultat o campanie în mai multe medii, cu un mesaj adaptat corespunzător contextului, pentru a lăsa în urmă un singur gând: Drajeurile TicTac sunt peste tot!” a declarat Raluca Popa, copywriter, Lowe&Partners.

În perioada martie – aprilie 2014, locuitorii din mai multe orașe din România (București, Cluj, Iași, Bacău, Piteşti, Arad, Timișoara, Baia Mare, Târgu Mureş, Constanta, Brăila, Ploieşti) s-au întâlnit cu umorul dulce-acrișor TicTac în cinematografele Cinema City, al căror spațiu media este gestionat de New Age Media România. Aici spectatorii au avut șansa de a testa gustul dulce–acrișor TicTac Strawberry Mix printr-un sampling însoțit de flyere cu adaptări din filme celebre. În rolul principal, cine altcineva? Drajeurile roz! În completarea campaniei, pe marile ecrane a fost difuzat spotul 3D creat special pentru cinema, în care drajeurile rostesc în stilul lor propriu replici celebre din filme.

Campania contextuală însă nu se oprește aici! Creativii de la Lowe&Partners au dezvoltat pentru Tic Tac o campanie de outdoor contextual, mesajele prezente pe panourile montate în 5 orașe din țară fiind relevante pentru publicul local și inspirate de fiecare locație în parte. Astfel, lângă Parcul Copou drajeurile se întreabă „ce te legeni”, în Cluj Tic Tac răspunde la „Salut!” cu „No… rock!”, pe DN1 fac autostopul, în Centrul Vechi caută, evident, un loc de parcare iar pe scări la TNB drajeurile roz își dau întâlnire pentru a merge în Club Control.

“Tic Tac Strawberry Mix aduce prospeţime delicată și veselie molipsitoare, indiferent de locul în care te afli sau de momentul zilei. Această adaptabilitate este ceea ce am dorit să transmitem, dovadă fiind maniera prin care creativii de la Lowe& Partners au ales să aducă acest concept în fața consumatorilor.”, a declarat Silvia Butolo, Senior Brand Manager Ferrero.

“Drajeurile Tic Tac Strawberry Mix ne-au distrat copios. Le-am imaginat în zeci de situații, reacții sau locații și ne-a plăcut să ne punem în pielea lor roz. Au personalitate, ce mai?! În special la film, unde chiar și-au meritat rolurile și au zâmbit din spatele unor personaje iconice.”, adaugă Alina Nechita , Art Director, Lowe&Partners.

„Campania Umor dulce-acrișor adaptat la locșor vine după alte proiecte dezvoltate împreună cu Ferrero anume pentru cinema – nu numai că sampling-ul care a avut loc în rețeaua Cinema City a folosit mesaje adaptate, dar spotul a fost difuzat pe marile ecrane în format 3D, greu accesibil în afara sălii de cinematograf – ceea ce dovedește că partenerii noștri s-au convins de posibilitățile creative, dar și de eficiența pe care le-o oferă acest mediu.”, spune Raluca Demetriade, Director de Vânzări al New Age Media România.

Echipa implicată în proiect:

Din partea Lowe&Partners:
– Creație : Raluca Popa (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Dan Costea (Senior Art Director), Aura Sorescu (Senior Copywriter), Laurențiu Dumbravă (Senior Art Director).
– Client Service : Ana Smultea (Account Director), Cristina Popovici (Account Manager)
– DTP: Nicoleta Grigoriu
– AV Producer : Ilinca Nanoveanu

Din partea Ferrero:
– Silvia Butolo (Senior Brand Manager)

Din partea NewAge Media România (regia de media a rețelei Cinema City)
– Raluca Demetriade, Director de Vânzări

Bucuresti, 02.04.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *