Adriana Trandafir şi Sorana joacă în “Goale şi ude”, Claudiu Bleonţ şi Escu în “Cerşetor de export”, iar Ţociu şi Palade în “Cantina săracilor”
Astăzi, de la ora 17.00, Mihaela Rădulescu revine pe micile ecrane cu o nouă ediţie a emisiunii “Între prieteni” în care umorul şi voia bună vor fi la cote maxime. Adriana Trandafir şi Sorana vor da viaţă unui moment de senzaţie, jucând în“Goale şi ude”, Ţociu şi Palade în “Cantina săracilor”, iar Claudiu Bleonţ şi Escu în “Cerşetor de export”. Tot în momente de umor inedite vor apărea Elena Merişoreanu, Cristina Stamate şi Ion Lucian. Muzica nu putea lipsi nici din această ediţie, aşa că frumoasa Mihaela Rădulescu i-a invitat în platou pe Connect-R, Puya, Marcel Pavel, Nicolae Furdui Iancu, Matilda Pascal Cojocăriţa, Elena Merişoreanu şi Claudette. Tot astăzi, pentru telespectatorii Antena 1 vor cânta formaţiile Direcţia 5 şi Class. Ce alte surprize mai pregăteşte Mihaela Rădulescu, telespectatorii vor descoperi astăzi, de la ora 17.00, urmărind “Între prieteni”.
Şi ieri cei de acasă au avut parte de o ediţie de senzaţie alături de Mihaela Rădulescu şi invitaţii ei. Emisiunea “Între prieteni” s-a situat miercuri, 4 ianuarie, pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban, impunându-se lider de piaţă şi la nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban. În cadrul ediţiei de ieri, alături de Mihaela au venit în platoul emisiunii Akcent şi Ruxandra Bar, Proconsul, Anna Lesko, Maria Cârneci, Gelu Voicu, Lavinia, HI-Q şi Andra. Responsabili cu momentele de umor au fost Cosmina Păsărin, Anna Lesko şi Marinela Chelaru în “Cenuşăreasa”, Valentin Teodosiu şi Oreste în “Nostradamus şi Ludovic” şi HI-Q în “Senatorul şi amanta”, iar Lavinia a acceptat provocarea de a fi protagonista unui număr de magie.
La nivelul targetului all urban, “Între prieteni” a înregistrat o audienţă medie de 5,6 procente şi o cotă de piaţă de 14,8%, impunându-se astfel lider de piaţă. A doua poziţie în clasament a fost ocupată de Pro TV care a înregistrat la nivelul targetului all urban 4,1% rating şi 11,1% share.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile 15-54 urban şi all urban
Perioada 4 ianuarie 2012